Nekad Gleen | Ansökan till Servervakt [Elton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Cloakz

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? $cooby#1337

Ange ditt födelsedatum 26 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Nu när skolan är igång så är jag inte så aktiv förre den men efter skolan är jag aktiv 7+ timmar men på helgerna är jag aktiv nästan hela dygn.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har vart medlem här för över flera månader men sedan hände det något men dc så jag fick lov joina dcn på nytt ock ansöka om wl :)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) inga vad jag kan minas.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Först och främst ska en Servervakt se till att Lallare som kommer in blir skickade sedan ska jag även ha en hög rp nivå eftersom en del av spelarna ser upp till oss i Unive Teamet och jag kommer även sitta fler talls timmar på Piren och Unive då jag anser att det är där en stor mängd av lallare håller hus, En servervakt ska som sakt skicka lallare så dem ej förstör för dem som tar det seriöst och jag ska även hjälpa folk som behöver hjälp med olika saker.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill få bort alla lallare då jag hatar att det förstör för dem som rpar seriöst jag kommer inte vara snäll när det gäller lallare utan kommer skicka dem utan tvivel då jag alltid hatat lallare jag kommer även vara här för jag gillar att hjälpa folk och kommer hjälpa dem med de jag kan med minan perms.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan se ut lite olika angående vad det handlar om men jag kan ta ett exempel tex Du är med i ett gäng och ni bestämmer er för att åka till grovee och se vad som händer när ni kommer dit blir ni skottade så ni väljer att skotta tbx för att undvika att dö ni har dödat alla men dem har perms och börjar ressa sig själv och fortsätter skjuta sedan kanske dem även spawnar in bilar osv som tex skottsäkra bilar för att vinna scenariot och det kallas abuse.
 
Tillbaka
Top