Nekad GLEAKON | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLEAKON

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? palmbrink

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Ali Mucksson är en livlig och lekfull person som alltid bär ett stort leende på läpparna. Han är 34 år gammal och har en sprudlande personlighet som drar till sig människor från alla håll. Med sitt varma hjärta och positiva energi är Ali känd som den som sprider glädje och skapar skratt i varje social sammanhang.

Med sina gnistrande ögon och en humor som är lika smittsam som hans skratt, är Ali en riktig komiker i vardagen. Han älskar att berätta roliga historier och skämtar ofta med sina vänner och kollegor. Ali är den där personen som alltid hittar något att skratta åt, även i de mest tråkiga situationerna.

Sociala sammankomster är Ali's favoritplats att vara på. Han trivs bäst när han är omgiven av vänner och familj, och han är en mästare på att få folk att känna sig bekväma och glada. Med sin vänliga och öppna attityd är han en lättsam person att prata med och kan få vem som helst att känna sig som en vän på nolltid.

Ali Mucksson är en person som verkligen lever i nuet och tar vara på varje ögonblick. Han ser det positiva i livet och är en inspirerande förebild för dem som har nöjet att känna honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med mer social rp, rolig, rp och roliga scenarion för dem andra som spelar på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de betyder att man inte alltid behöver vinna ett scenario. till exempel om jag skulle vara polis o några skulle gjort ett bankrån så ade jag inte bara gjort allt för att gripa rånarna utan göra de till ett roliga scenario för alla inblandade även ifall be betyder att rånarna åker iväg

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. jag har varit medlem här innan så jag kan alla regler o förstår dem

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det är jag. jag har varit medlem här innan och på många andra server. samt kör lite RedM

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte de

Nekad utveckla santliga frågor tack och utveckla mer på din karaktärs beskrivning och kan inte hittas på discord

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka