Accepterad GLEAKON | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLEAKON

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig

Vad är ditt discord namn? GLEAKON#2585

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Ali Mucksson och är 24 år gammal. han gillar att vara ute med sina kompisar och vara utomhus och hitta på roliga saker att göra. På sin fritid så hänger han med sina polare och kollar på olika bilar och saker med motorer. Han gillar även skor och köper och säljer olika sorters skor. När ali var liten så bodde han i somalia med sin familj. Hans familj var väldigt fattiga när de bodde i somalia vilket gjorde att de flyttade till sverige. I sverige så hade en bra uppväxt och lärde sig mycket i skolan. Ali hade bra betyg när han gick ut skolan men har inte hittat ett jobb än. Ali söker efter ett roligt jobb som han kan ha så att han kan fortsätta göra det han älskar. Ali gillar även musik och han försökt att göra egen musik men de gick inte så bra. Han föredrar att lyssna på folk som kan göra musik och inte på sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp samt mer social rp och att de ska vara kul för alla när de spelar på servern och att ingen ska tycka det är tråkigt att spela. Jag kan även bidra med bra och rolig rp då jag är ganska erfaren av rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vist menas med att man inte alltid ska gå för att vinna ett scenario. Om man alltid gåt för att vinna gör man de för sig själv och inte för serverns rp. Nån gång måste man förlora, Man kan inte alltid få som man vill. Det menas också med att man ska gå för att ha roliga scenarion och rolig rp och inte bara göra saker för sig själv

Hur hittade du Unive? jag har spelat på unive innan och har nu hittat tillbaka till unive då jag har en kompis som spelar på den som också försöker bli medlem. Jag har också tittat en del på streamers på unive innan samt youtube och andra grejer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka