Nekad GLEAKON | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLEAKON

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig

Vad är ditt discord namn? GLEAKON#2585

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. han heter Ali Mucksson och är en glad och sprallig kille som gillar att vara med sina kompisar och vara utomhus och hitta på saker. han gillar även bilar och gillar att kolla och köra alla olika sorters bilar. han gillar även skor och är en reseller. När han var mindre så bodde han i somalia och han flyttade där ifrån när han var 4 år. I somalia så hade hans familj dåligt med pengar så han är tacksam för att bo i sverige. Han är oftast ute med sina polare och hittar på roliga saker tillsammans och är ute och träffar andra folk. han är 25 år nu och älskar varje sekund av sitt liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med serverns rp med bättre social rp bland spelarena och en rolig upplevelse och bra rp. Jag försöker mitt bäste med min rp att få alla att ha kul när de spelar och rolig rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska gå för att vinna. man ska kunna gå för att ha roligt när man rpar och inte bara gå för att viunna och andra också ska ha kul när de rpar och inte känna att det är tråkigt när de spelar.

Hur hittade du Unive? jag har tidigare spelat på unive men var ej aktiv då de hände mycket i mitt liv just den tiden. Men nu är jag tillbaka och jag har en polare som spelar på servern och jag vill hitta tillbaka till den gamla servern jag spelade på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka