Accepterad GLEAKON | Medlem ansökning (Mr Norrland)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLEAKON

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198172370353/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig palmbrink

Vad är ditt discord namn? GLEAKON#2585

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Mucksson och är oftast väldigt glad men kan bli väldigt sur i olika situationer. Han gillar att hänga med sina vänner och köpa och sälja bilar. Han är intresserad av bilar och olika valutor på saker. Han är 22 år gammal och är född i Somalia och flyttade där ifrån när han var 14. När han inte är med vänner så är han ofta hemma och lyssnar på film.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för att jag vill hitta en bra rp server som är rolig att spela på och med bra och rolig rp. jag vill ha en bra,seriös och rolig rp server att spela på när jag spelar. jag vill bli medlem för att jag tycker att jag är bra och seriös med mitt rp

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra och rolig rp samt seriös och försöka att få rpn till en ny nivå. försöka göra så att andra gör bättre rp och seriösare rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska inte bara gå för att vinna utan att för andra också ska kunna ha kul och roligt när dem spelar på unive

Hur hittade du Unive? och jag har spelat på unive innan men lämnade dcn av misstag . jag hittade det på sociala medier som youtube,twitch och tik tok. jag tittar mycket på drobz. har sett lite odhärifrån och det ser väldigt roligt ut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka