Nekad GLEAKON | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLEAKON

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198172370353/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig palmbrink

Vad är ditt discord namn? GLEAKON#2585

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. förnamn-Oskar Efternamn-Persson kön: M han gillar att hjälpa folk och få dem att må bra. kanske få ett bra jobb. han är snäll och försöker hjälp personer när dem behöver hjälp. han kommer ifrån polen och han flyttade till sverige när han var 13.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag känner att unive är en server för mig och att jag tycker att denna server sticker ut från alla andra. och har velat spela på unive länge och bli medlem. jag kommer bidra med bra rp och roliga scenarion. jag är en person med mycket energi och kan göra nästa vad som helst.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att det är en bra server att köra rp på. och ni har många poliser och det tycker jag är bra. samt att ni har många bra spelare som är här som kan rpa på ett bra sätt. ni har 2 ägare och dem kan hjälpa till om någon inte sköter sig så kan dem göra något åt det. ni gör ett bra jobb så att folk kan rpa men om dem inte kan det eller inte gör vad servern är till för så blir dem bannade,varning eller kickade och det är bra. det som fick mitt intresse var att ni hade så många spelar och mycket saker att göra på servcern och att ni har många poliser och andra yrken man kan vara. och för att den är svensk

Hur hittade du Unive? jag hittade unive från @cosmo_bt på twitch. jag har kollat på honom mycket och har sätt unive från andra sociala medier. jag har kollat på fiveM oddshots där unive var med och tyckte att det såg skitkul ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha en så bra upplevelse när man spelar som möjligt. kanske bli criminel och kunna göra en massa roliga saker med andra folk. och att skaffa vänner. göra många roliga scenarion och ha så kul jag kan. eller typ som att det är ett riktigt liv irl att kunna få det som mitt riktiga liv

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli medlem och kunna bli crimenel och att kunna skriva på blocket/twitter. och för att kunna få jobb och ha en roligare upplevelse när jag spelar. skaffa vänner och ha det bra. det hade varit jättekul om jag någon gång kom med i ett scenario med typ cosmo. det hade varit jätteroligt. eller som att bara få ett jobb

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte sedan jag hittade unive. jag tycker att unive är den perfekta servern för mig och jag har testat andra servrar men dem är inte samma sak som unive. helt olika tycker jag. jag tycket att unive är en rolig server men den hade blivit roligare om jag var medlem. och kunna få ett jobb. eller criminel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka