Accepterad GLD_AGGE | Medlem ansökning [the Rock]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

GLD_AGGE

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? Https://steamcommunity.con/profiler/76561199136503766/

Vad är ditt namn i verkligheten? August

Vad är ditt discord namn? GLD_AGGE#0184

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Omar Hassan han är 22 år och hela hans uppväxt har handlat om vapen och droger. Omar Hassans mamma heter maraba och hans pappa heter Ahmed. Som sagt Hade han en svår uppväxt allt började i klass 2. Då började Omars pappa ta droger och dricka alkohol. Omar Hasse det tufft i skolan också han klarade inte av något i ämnena och brydde sig inte. I 13 ålder så flyttade Omar till en foster familj. Familjen bodde i Grovestreet och denna familj visades inte vara så bättre. När Omar började i en skolan i grovestreet så fick han fel vänner och då efter skolan gick han och rökte cannabis och massor av olika droger. Nu är han 22 han är fortfarande på samma spår och vill flytta in till unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har kompisar som är medlem på unive så jag fick där ifrån och jag skulle vilja få tillgång till en större rp så dom då kan jag bli t.e.x polis om jag blir medlem allt handlar om att jag vill kunna rpa fullt på unive för det verkar vara en trevlig server med aktiva medlemmar och staffs. Sedan har jag en bra rp nivå då jag har över 350 timmar på fivem och jag kan skapa scenarion sedan vet jag alla regler som metagaming,Powergaming,rdm,vdm,NLR,suntförnuft,failrp,

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Bra rp nivå på spelare bra scripts fin karta. Bra personer som kan skapa scenarion bra Staffs

Hur hittade du Unive? Fivem youtube tiktok

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bra rp ifrån mig och förhoppningsvis vara med i ett gäng eller typ jobba på t.ex vianor eller mekonomen.Då men framför allt att skapa bra scenarion och vara delaktig i en bra rp på servern. Jag kommer vara så seriös som möjligt i mitt rollspelande och inte lalla.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha så hög rp som jag kan och jobba mig ihop till bilar och hus. Och att skapa bra scenarion på unive. Och att skaffa kompisar och alltid använda reglerna. Aa men det var mina mål.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår

Din whitelist ansökan har godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv
vidare efter muntlig

Tillbaka