Nekad GLD_AGGE | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLD_AGGE

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? August

Vad är ditt discord namn? agge.

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gustav Larsson 27 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social,snäll och har en kärlek för

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Gustav Larsson han är 27 år gammal och är uppväxt i Eskilstuna. Han har haft en bra skolgång och en stabil uppväxt .Gustav har levt den större delens av sitt liv med bra ekonomi runt familj och vänner. Grundskolan samt gymnasiet gick bra och Gustav fick snabbt kontakter med mc relaterade kontakter och blev hangourond snabbt. Gustavs pappa var en tidigare mc medlem och han lärde sig tidigt som barn hur kulturen funkar. Gustav på Unive och nu strävar Gustav för att komma tillbaka och starta klubben Lost angels med sina gamla vänner och återuppliva minnen. Min karaktär är en social kille som strävar efter att ha roligt i rpn och sprida glädje samt utveckla min karaktär och min rp under min tid på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social och rolig rp där jag strävar efter bra scenarion och utveckla. Jag har flera års erfarenhet av att spela rp och har spelat sen 6 år tillbaka. Jag har främst rpat som kriminell på min tid på Unive. Men har även tidigare erfarheter på lagliga jobb. Jag kan även bidra till utvecklade scenarion och en trevlig rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte använda powergaming i sitt spelande och spela för att båda sidorna i ett scenario. Man ska spela rättvist och ej använda otilåtliga eller andra föremål för att garantera en vinst i ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det var ett tag sen jag rpade men jag har någon gång använt powergamign när jag spelat. Jag lärde mig att utehålla känslor ooc och fokusera och leva in i min karaktär på ett sunt sätt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming,meta gaming, nlr, Vdm, Rdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det tror jag inte.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka