- Meddelanden
- 77
- Reaction score
- 4
Vad är ditt namn i verkligheten? Dino
Ditt discordnamn: Glassen91#9334
Ange ditt födelsedatum 30 December 2009
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att kunna vara en stor förebild för servern, och vara en staff många vågar ställa frågor till och känna sig bekväma vid. Jag vill också bli staff för att kunna hjälpa alla som behöver sin hjälp dem behöver varesig om det är i support eller ingame så kommer jag alltid att göra mitt bästa för att alla medlemmar och nya icke medlemmar får sin hjälp dem behöver. Jag kommer att vara en väldigt effektiv staff som har detta driv framåt och vill serverns bästa. Jag kommer också göra mitt bästa för att unive ska kunna bli en mycket bättre RP: server med bra rolig, unik, social RP många tycker är rolig. Jag kommer också vara en väldigt aktiv staff på både discord och ingame. Jag kommer att satsa fullt ut om jag får detta uppdrag som staff, jag kommer lägga ner väldigt mycket tid på detta och sköta detta profisionellt.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer att vara aktiv varje dag flera timmar om dagarna. Och om jag får möjligheten att få bli staff så kommer jag absolut satsa på det fullt ut och vara så aktiv jag bara kan och vara ingame och sitta i support om någon behöver hjälp osv.
Hur länge har du spelat på Unive? Sammanlag har jag nästan spelat 1 år om jag inte minns helt fel. Men det är ett tag.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag kan en del kommandon. Jag har en del erfarenheter inom kommandos osv.
Kommandos:
/noclip: Du bli osynlig och kan flyga runt
/spec: Du får upp speclistan och ser vilka som är inne på servern
/spec (id) Du börjar specca en specifik person
/spec off: Du slutar specca en person
/goto (id) Du går till en en speciell person
/ban: (id) (anledning) Du bannar en person
/unban: (hex id) (anledning) Du unbannar en person
/setjob: (id) (jobb) (rang) Du sätter en spelares jobb ingame
/revive: (id) Du revivar en person som är död
/dv: Du tar bort en bil från gatan eller liknande
/sc: Du skriver i staff chatten
/sv: Du skriver i sv chatten
/kick (id) (anledning) Du sparkar en person
/svban: (id) (anledning) Du bannar en person i 60 min (1 timme)
/reportlist: Du får upp en reportlista med dem senaste reportsen
/togglename: Du ser namn på en spelare samt id
/toggleid: Du ser i på en spelare
/freeze: (id) Du fryser en person
/unfreeze: (id) Du slutar frysa en person
/ooc: Du skriver meddelande till hela servern så hela servern kan se
/announuce: Du skrvier ett viktigt meddelande som hela servern kan se
/skin: (id) du ger en spelare en skin meny som man kan ändra sin karaktär med
Har säkert missat någon eller så har jag glömt någon, men annars kan jag dem flesta kommands
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag kan egentligen jobba inom vilket område som helst. Jag är redo på alla håll och kanter.
Ditt discordnamn: Glassen91#9334
Ange ditt födelsedatum 30 December 2009
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att kunna vara en stor förebild för servern, och vara en staff många vågar ställa frågor till och känna sig bekväma vid. Jag vill också bli staff för att kunna hjälpa alla som behöver sin hjälp dem behöver varesig om det är i support eller ingame så kommer jag alltid att göra mitt bästa för att alla medlemmar och nya icke medlemmar får sin hjälp dem behöver. Jag kommer att vara en väldigt effektiv staff som har detta driv framåt och vill serverns bästa. Jag kommer också göra mitt bästa för att unive ska kunna bli en mycket bättre RP: server med bra rolig, unik, social RP många tycker är rolig. Jag kommer också vara en väldigt aktiv staff på både discord och ingame. Jag kommer att satsa fullt ut om jag får detta uppdrag som staff, jag kommer lägga ner väldigt mycket tid på detta och sköta detta profisionellt.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer att vara aktiv varje dag flera timmar om dagarna. Och om jag får möjligheten att få bli staff så kommer jag absolut satsa på det fullt ut och vara så aktiv jag bara kan och vara ingame och sitta i support om någon behöver hjälp osv.
Hur länge har du spelat på Unive? Sammanlag har jag nästan spelat 1 år om jag inte minns helt fel. Men det är ett tag.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag kan en del kommandon. Jag har en del erfarenheter inom kommandos osv.
Kommandos:
/noclip: Du bli osynlig och kan flyga runt
/spec: Du får upp speclistan och ser vilka som är inne på servern
/spec (id) Du börjar specca en specifik person
/spec off: Du slutar specca en person
/goto (id) Du går till en en speciell person
/ban: (id) (anledning) Du bannar en person
/unban: (hex id) (anledning) Du unbannar en person
/setjob: (id) (jobb) (rang) Du sätter en spelares jobb ingame
/revive: (id) Du revivar en person som är död
/dv: Du tar bort en bil från gatan eller liknande
/sc: Du skriver i staff chatten
/sv: Du skriver i sv chatten
/kick (id) (anledning) Du sparkar en person
/svban: (id) (anledning) Du bannar en person i 60 min (1 timme)
/reportlist: Du får upp en reportlista med dem senaste reportsen
/togglename: Du ser namn på en spelare samt id
/toggleid: Du ser i på en spelare
/freeze: (id) Du fryser en person
/unfreeze: (id) Du slutar frysa en person
/ooc: Du skriver meddelande till hela servern så hela servern kan se
/announuce: Du skrvier ett viktigt meddelande som hela servern kan se
/skin: (id) du ger en spelare en skin meny som man kan ändra sin karaktär med
Har säkert missat någon eller så har jag glömt någon, men annars kan jag dem flesta kommands
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag kan egentligen jobba inom vilket område som helst. Jag är redo på alla håll och kanter.