Nekad Glassen91 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glassen91

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Dino

Vad heter du på discord? Glassen91#9334

Ange ditt födelsedatum 30 December 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill ansöka till MA för att kunna ta in nya seriösa, mogna medlemmar som tar sitt rollspelande på största allvar. Jag vill också kunna hjälpa servern framåt med medlemmar osv. Jag vill kunna hjälpa till med allt jag kan, så att alla kan känna sig trygga på detta community, så alla trivs och har det bra.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag kommer bidra med mycket aktivitet, vara ingame mycket, specca mycket, ta medlemskapsintervjuer, vara aktiv på forumet. Jag kommer också ta mitt jobb som MA på absoluta allvar, jag kommer att sköta allting snyggt och profisionellt. Jag vill vara en bra förebild som MA på servern och jag vill göra så att alla medlemmar kan vända sig till MA/staff teamet om det skulle vara någonting. Jag kommer alltid försöka hjälpa nya medlemmar/gamla medlemmar om dem skulle behöva hjälp. Jag kommer alltid finnas där helt enkelt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man skall alltid bemöta andra människor på ett bra och lugnt sätt, man ska alltid ha en shysst ton så dem känner sig bekväma med att prata med en staff/ma, så alla på servern känner sig trygga osv. Så man skall alltid ha en bra ton och bemöte folk på ett snällt sätt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker att som medlem ska man kunna grundregler, discord regler, och forumsregler osv. Jag tycker att man ska kunna ta sin rp på största allvar, och inte springa runt och lalla, inte göra regelbrott och liknande. Som medlem tycker jag att man ska kunna ta denna roll på allvar och kunna rollspela fullt ut och ha en unik karaktär osv.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att man ska ha kompetensen för att bära medlemskapsrollen, man ska kunna reglerna och kunna följa dem, och veta vad dem innebär som medlem. För att bära medlemskapsrollen krävs det mycker ansvar från alla medlemmar att dem sköter sig och tar sin medlemsroll på allvar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar kommer att vara stort, jag kommer ta mycket ansvar, lägga ner mycket tid på detta arbete så det blir utfört på ett profisionellt sätt osv. Man ska också som MA visa respekt, ha en bra och god ton mot alla man bemöter och träffat osv, så jag kommer att ta mitt ansvar till högsta nivå, och sköta detta profisionellt.

Hur ser din aktivitetet ut? Ja, jag är aktiv iprincip hela tiden, jag är ingame väldigt mycket också. Jag är också aktiv på dc om det är nåt där, så jag är aktiv flera timmar om dagarna, även på vardagar, lov, helger osv.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, inte direkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka