Nekad Glassbåten | Whitelist ansökning [Olle.P]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glassbåten

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198367997182/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip Johansson

Vad är ditt discord namn? Glassbåten#1751

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Philip Johansson och är 28 år gammal. Philip är lugn och sansad men kan bli förbannad ifall det skulle behövas. Philip är mycket intresserad av naturen och brukar ofta vara ute och vandra eller segla. Philip är en väldigt glad och trevlig karaktär med mycket energi som brinner för att hjälpa världen att bli bättre för så många som möjligt. Philip har jobbat inom poliskåren i några år och har inga planer på att sluta.

Varför ska just du bli whitelistad? Därför att jag kan ta RP som ett seriöst spel. Jag spelar mycket RP, speciellt GTA RP och vill hitta en seriös server att spela på. Mitt mål med Multistaden är att jobba mig uppåt i poliskåren och kommer att bidra med att vara en god medmänniska men även också en rättvis och snäll polis som kommer hjälpa alla med alla möjliga problem de har.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Därför att som jag skrev tidigare letar jag efter en seriös server att spela på. Jag vill hitta en seriös server att spela på. Har kollat in eran hemsida och har inte sett någon annan FiveM server med så mycket engagemang som ni lägger ner på denna server.

Hur hittade du Multistaden? Jag blev tipsad av en kompis att jag skulle testa denna servern för att han tyckte den var rolig men framförallt seriös.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli polischef inom just yrket polis i GTA RP.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat på några servers för länge sedan. Tillexempel SkogenRP, Norrlands Guld. och en del amerikanska servrar vid namn Nort Carolina state.

Nekad, pågrund av att du är bannad!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka