Accepterad Glamjeff | Medlem ansökning [Kerstin] [bobbe den tredje]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glamjeff

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Glamjeff

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2003

Berätta om din karaktär. Toni Jönsson, en gång en bekant gestalt i stadens myller, återvänder nu efter att ha tillbringat tid borta, prioriterande andra sysslor och sysselsättningar. Hans närvaro väcker blandade reaktioner bland stadens invånare, som minns hans tidigare eskapader och äventyr med både beundran och återhållsamhet.

Tonis bakgrund är kantad av turbulens och mångfald. Han har haft fingrarna i många olika branscher och livsstilar, och varit en verklig mångsysslare. Från att ha ägt och drivit en strippklubb, både under lagliga och illegala förhållanden, till att ha jobbat som bartender och vakt, har Toni levt ett liv fyllt av spänning och risk.

Inte bara begränsad till nattlivet, har Toni också varit aktiv inom fordonsindustrin som bilmekaniker, där han använde sina skickligheter för att manipulera och modifiera fordon för olika ändamål. Men det är också känt att han har haft kopplingar till den kriminella världen, där han var en del av ett gäng och var inblandad i en rad olagliga verksamheter.

Inför Tonis återkomst är stadens invånare delade i sina spekulationer om hans avsikter och framtid. Vissa ser honom som en potentiell fara och en ticking time bomb, medan andra hoppas att han har lämnat sitt kriminella förflutna bakom sig och söker en ny start. Huruvida han kommer att hålla sig på rätt sida om lagen denna gång är osäkert och helt beroende av hur saker och ting utvecklas och vilket umgänge han väljer att omge sig med. Endast tiden kan avslöja Tonis öde och vilken väg han väljer att ta härnäst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har mängder av erfarenhet när det gäller rp, så ni kan vara säkra på att min rp är inte bara välutvecklad, utan seriös och ett nöje att spela med.
Kommer göra mitt yppersta för att följa de regler och riktlinjer som finns, och kommer spela för både min och andras nöje.
Har siktat in mig lite på att driva ett företag även denna gång, så ni kommer säkert höra mer ifrån mig!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska lägga ens vinnarskalle åt sidan, och fokusera på att alla parter i scenariot har kul.
Säg ett butiksrån exempelvis, om man som rånare lägger all sin fokus på pengarna och flykten, så blir samspelet och rollspelet mellan polis, rånare och gissla uselt. Poliserna och gisslan kommer ha det tråkigt, medan rånarna då lägger all fokus på deras vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Vdm, alltså Vehicle deathmatch, där man med ett fordon dödar en annan spelare utan giltig bakomliggande anledning. Rdm, precis som föregående, fast istället för ett fordon, använder man sig utav vapen eller dylikt. Metagaming, man tar information utanför spelet och använder sig utav det ingame. Powergaming, man rpar inte kring skador man i verkliga livet hade påverkats utav.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja ca 1k timmar, varav ca 500 på denna servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har varit servervakt här tidigare, och närmat mig helper. Har alltid haft väldigt bra rp och är väldigt uppskattad att spela med!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka