Nekad Glamjeff | Ban Överklagan [peak.fx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glamjeff

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198335529442/

Ditt Hex-ID: steam:1100001165e11e2

Vad är din discord tagg? Glamjeff

Vem var det som bannade dig? peak.fx

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-06 205809.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Bannen är i sig själv väldigt tydlig, och jag förstår även själv varför ni valde att banna mig, det kommer jag inte bestrida. Det var för att jag använde en emoteabuse

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Fick ett uppdrag på en stor leverans av kokainblad utav ett gäng som jag sammarbetar med och var på god väg med leveransen. Fick på slutändan tipset om att dubbelklicka "U" under tiden man plockar för att ställa sig upp snabbare. Tyckte inte att detta lät speciellt ok regelmässigt, men han fortsatte försäkra mig om att "staffs bryr sig inte". Efter ett par timmar av plock så hade han fått ihop så enormt mycket mer än mig så jag kunde ju naturligtvis inte stå emot att inte göra detsamma då jag kom lite i tankesättet av "Han har inte blivit tillsagd angående det hittills och så länge som han varit här så måste det vara okej.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nä, absolut inte en felaktig ban.. Utan jag lät någons andra dåliga beteende göra inflytande på mig, när jag själv visste att det var fel egentligen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 7 gånger sedan jag gick med 2022 och ingen av dem är angående något seriöst.
Det har handlat om ett par failrp och suntförnuft när jag var ny på servern, utöver det så har jag varit en "textbook" spelare. Jag lallar aldrig, min rp nivå är enormt bra och jag bidrar med mängder utav nöje på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle ju naturligtvis sagt till denne som gjorde fel, och gett fan i att bi greedy. Han fortsatte intala mig att det var okej att göra det så tillslut gick det ju tyvärr. Hade jag fått rulla tillbaka hade jag först talat om för honom varför han inte borde göra det, hade han då fortsatt, så hade jag fått lägga en report..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jo absolut. Jag visste att det var fel redan när jag gjorde det, och hade en dålig magkänsla över det. Precis som jag tänkte, så var det inte okej, och det håller jag till 100% med om. Jag blev girig och lät en spelare med dålig RP ha inflyutande på mig. Detta kommer ALDRIG att hända igen. Mina 7 bans någonsin borde styrka att jag lär mig av mina misstag.
Har också tagit mig tiden att fräscha upp minnet genom att läsa igeom rubbet av reglerna en gång till nu då det var längesedan jag haft en incident här.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka