Nekad Glamjeff | Ansökan till Servervakt [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glamjeff

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? Glamjeff

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001165e11e2

Ange ditt födelsedatum 5 September 2003

Beskriv din dagliga aktivitet. Inne dagligen, ca 6-10 timmar i genomsnitt

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan mitten av 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har noll sedan jag kom tillbaka efter en paus, innan dess har jag 2 har jag för mig. Skickar mer än gärna bildbevis, men det går inte att bifoga här

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att lätta trycket på staff, genom att hantera vissa enklare uppgifter. Exempelvis få tag på id, och på så sätt PMa en spelare och be denne skärpa sig, förbättra sin rp eller dylikt. Även hålla utkik efter spelare som aktivt väljer att göra fel, och fort kunna höra av sig till en i staff teamet med id för att denne inte ska kunna sabotera mer än de redan gjort. Skulle det vara såpass illa så kan man även kicka folk. Vid exempelvis pågående regelbrott eller sabotage.

Varför vill du bli servervakt på servern? Har blivit VDMad 5 gånger under senaste veckan, varav bara två utav dem kunde tas åtgärder mot då jag inte kunde få id på resterande. Det är så otroligt trist att behöva lägga så mycket onödig tid i support för att folk inte kan bete sig. Jag kommer göra mitt yttersta för att denna tiden ska sänkas. Men, jag vill inte heller straffa folk som inte försöker göra fel, utan istället försöka hjälpa de med lite sämmre RP bli bättre. Om vi bara kickar eller bannar nyare spelare så kommer de aldrig heller kunna bli bättre. Jag vill alltså hjälpa de som försöker och sortera bort de som inte gör det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ordet korruption omfattar ju en individ som utnyttjar ett privilegie denna har fått. Såsom tillgång till en kassa, chefsdator, eller i detta fallet, perms att kicka.

Nekad, du har inte varit medlem i en månad. Du får ansöka igen 2024-05-14! Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka