Nekad Glajdarn441 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glajdarn441

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199106223523/

Ditt Hex-ID: steam:1100001444deda3

Vad är din discord tagg? Glajdarn441#5072

Vem var det som bannade dig? Det var Lisa som bannade mig, eftersom hon inte är staff längre vill jag att än högre uppsatt besvarar denna.

Hur lång tid var din ban? Avstängningen var en permanent avstängning.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Vet ej pga är hos min mamma hela sommaren och staffs har valt att ta bort alla mina tidigare inlägg på mitt main konto här på forumet, det stod något i stil med ”du har blivit permanent bannad för terrordåd av Lisa, vill du överklaga ”www.unive/banöverklagan”

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror i den absolut största delen i att staffs valde att banna mig var just för att jag gjorde ett större reglelbrott, en sak som inte är acceptabel på Unive. De valde att banna mig för att jag var sur på hela situationen som hänt i kring två dagar innan ”terrordådet” jag valde att med min vän drivebya polisstationen vid piren för att jag hade fått indraget allt för att Wilma och jag hade tjafsat som vanligt, jag tror att Lisa ändrat gjorde sitt jobb och de var helt rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det vi kan börja med är att jag tidigt på morgonen påväg till skolan var väldigt trött och hade ej glömt frukost, jag hade somnat sent natten innan och var inte alls på humör. Jag var iaf i skolan och var allmänt grinig över det mesta den dagen och gick in på discord på min mobilen strax innan min första lektion började. Jag kommer ihåg att jag kollade i generellt på Unive och såg att Wilma hade någon diskussion med någon i den kanalen. Jag ”joinar” konversationen och börjar halvt jiddra me Wilma och enligt mig jiddrar hon halvt tillbaks. Vi smpåtjafsar som vi har gjort vid tidigare tillfällen och det har inge varit något större problem då. När tjafset hållit på ett tag gick Wilma till min pm och började skriva, jag kommer inte ihåg i detalj vad vi skrev med varann alls. Det jag kommer ihåg var arg hon svarade med ”k” samt ”kbry” och ”gråt” väldigt väldigt ofta vilket jag störde mig på så jag gjorde likadant och skrev även ”snobbiga 08” och med de menade då jag rikemans stockholmare som tror att man är bättre än allt och alla. Och än idag är de det som gjorde att jag fick indragna roller och jag fattade redan innan de skedde att det jag skrev inte var okej alls, jag har undvikit Wilma sedan dess så mycket det går. Iaf, efter jag skrev de så började min lektion och jag använde inte min mobil nå mer. Jag får rast och då går jag in på mobilen och kollar våran pm, Wilma har raderat massa av hennes meddelanden och då ville jag kontakta henne på Unives discord, jag går in där och ser att det är mindre kanaler än vanligt och så kollar jag mina roller, då märker jag att jag har indragen sv, krim samt medlem och min donator ++++ var borta. Jag panikskrev till några staffs och den första som svarade var Limpis har jag för mig, han svarade att jag fick indraget för hets. En eller två dagar senare så var min kompis hemma hos mig och jag var inne på Unive och skulle sälja min gula Audi Q7 eller Q8 kommer ej ihåg, jag var på piren och insåg att jag hade kvar vapen i hfacket och då sa min kompis till mig att jag skulle skjuta folk på piren, jag sa då att det skulle vara hjärndött att göra då jag har indragen allt och de är dessutom fail rp och suntförnuft å rdm att göra de, men han tjatade och tjatade och han sa ”men då får du drivebya polisstationen iaf, du är ju i passivemode ingen kommer skadas” och då tänkte jag att det inte var en bra idé men jag var samtidigt sur i stunden pga att jag hade fått indraget allt och jag var ändå i passivemode så ingen skulle dö, då jag gjorde de och drog off sedan gick jag ut. Några timmar senare skulle jag gå in på servern och var då p bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var verkligen en korrekt ban och var bara helt helt rätt, det var jag som gjorde ett extremt stort misstag som man inte får göra under några omständigheter, det jag gjorde den dagen var så sjukt korkat och jag är fortfarande än idag besviken på det valet jag gjorde. Det är lite chokande att jag gjorde det beslutet att drivebya en polisstation, det är bara idiotiskt. Jag var ett riktigt klantarsel och jag bör ha tagit lärdom efter det jag gjorde, jag är så hemskt besviken och jag hoppas verkligen att jag kan få en andra chans och börja på ruta ett igen. Och jag kan hålla mitt löfte denna gång, och det är att jag ALDRIG kommer göra något liknande detta igen om jag skulle bli unbannad. Jag vet att ni på Unive är hårda och det är så man ska vara, jag har gjort väldigt många banöverklagelser och det är för att jag verkligen vill bevisa att jag kan och vill bättra mig!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg hur många avstängningar jag haft under tiden jag spelat, jag har glömt av det. Jag vet min första ban och det var typ min första månad på Unive, någon tog min jaktkniv ur mitt bagage och jag tog upp en psg och lossade ett skott strax över honom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade backat bak till dagen jag fick indragna roller så hade jag nog hoppat support och velat lösa saker med mig och Wilma eller ta det i pm och verkligen lösa den stridsyxan vi har emot varann. Sedan hade jag bett om ursäkt för mina hårda ordval och varit extra snäll mot henne och sedan låta henne vara. Efter det hade jag ansök om medlem och börja rollspela igen som vanligt. Jag skulle skita i att min vän höll på, jag vet bättre själv. Och jag skulle lita på min magkänsla att detta inte skulle gå bra alls. Det jag hade kunnat säga till min kompis är att ”gör de på ditt egna konto om det är så himla roligt, jag vill inte göra detta för det riskerar en p ban” Det jag hade kunnat göra annorlunda nu är de jag gör just nu, göra ban överklagan och visa att jag vill bättra mig och visa att jag vill de bästa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig väldigt väldigt mycket av min ban på Unive. Jag vet nu att man ska tänka innan man säger saker och ting på internet då folk kan uppfatta det som hetsigt eller provocerande på något vis. Jag måste tänka på hur andra tar saker och ting, jag borde själv skitit i konversationen med Wilma och pratat med mina klasskompisar om skoldagen och fokusera på skolan när det väl är skola. Jag har lärt mig att jag ska lita på mig själv och skita i vad andra tycker och tänker, om jag säger nej så är det nej. Jag måste tro mer på mig själv. Sedan har jag lärt mig att det inte funkar att bli arg eller sur för något man själv gjort fel, för Lisa gjorde helt rätt och Den som drog mina roller gjorde helt rätt också!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja! ❤️

Din banöverklagan har nekats pga att de regler du brutit ej är tolererade.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka