Inaktuell Glajdarn | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Glajdarn

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199106223523/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Mulic

Vad är ditt discord namn? Glajdarn#1001

Vad är ditt födelsedatum? 27 November 2008

Berätta om din karaktär. Min Karaktär Heter Johan Falksson och vill bli kriminell, men drar sig ditt långsamt. Han har alltid haft en roll som ''trubbel'' och han är ingen man vill bråka med. Johan är väldigt överdriven av sig men har ändå ett ''logiskt'' tänkande annat ord ''sunt förnuft'' Han är född 1990 och gillar mycket om bilar och fordon. Han har själv drivit en bilverkstad, alltså har han väldigt mycket erfarenhet av bilar och skulle kunna tänka sig att jobba med det ett tag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Dels för att jag måste söka nytt medlemskap, sen så vill jag bli medlem för att ha mer möjligheter på servern! Mycket roligare om man kan skriva i Twitter och blocket.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har kollat på streamers i ett tag när det gäller Rollspel. Jag tycker att det ser kul ut och vill prova själv, Unive känns som en starkt server med bra scenarion. darför vill jag delta.

Hur hittade du Unive? Igenom streamer som heter ''Cosmo_bt'' Han har inspirerat mig till att rollspela mest av alla.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra bra scenarion, höja andra folks rollspel och ha kul medans. Bli en populär rpare som det kallas.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli Kriminell och rik, ha många polare och lira runt i staden. Att om någon säger ''Johan Falksson'' ska man direkt veta vem det är, Kort men bra svar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Svar Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Tillbaka