Nekad Glacn | Ban överklagan [Daniel-_-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glacn

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199163139126/

Ditt Hex-ID: 110000147b26436

Vad är din discord tagg? isse#6714

Vem var det som bannade dig? swiipe

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm, sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror en staff valde banna mig för att jag råka köra på folk utan anledning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis försäkrat min volvo 740 sen hoppade jag in i min bil satte på gps. markerade ikea. så jag följde bara efter gps:en. sen fortsätter jag bara hela tiden till jag kommer på motorvägen där jag trycker i gasen och kommer upp i 200 sen fortsätter jag en bit sen ser jag en halvt trasig avspärrat barrak. så jag tänkte inte mer på det för det var en trasig barrack sen 10 sekunder efter ser jag polisen som har stoppat folk. när jag såg polisen försökte jag bromsa men min volvo 740 är trög på att bromsa så jag råka köra på en person sen 10 meter fram så står ännu fler bilar jag krockade i när jag försökte bromsa sen blev jag bara bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag själv tycker att det är en felaktig bann för att det var inte meningen och försökte hindra så det inte hände. för det är inte mitt fel att det är fullt med bilar på motorvägen där jag kör. men det kanske inte är en felaktig bann det kanske är en rättvis bann och om det är det så ber jag om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer bara ihåg en och det var när jag var ny på rp och inte kunde mycket om rp. det som hände då var att jag blev stoppad av polisen sen körde någon rätt in i mig sen fråga polisen hur gick det då svarade jag det gick bra och ställde mig upp för det inte stod att jag var skadad på skärmen sen blev jag bannad för powergaming.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag skulle kunna gjort istället var att inte köra så snabbt bara i 120 så jag skulle hinna bromsa innan jag råka köra på personerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? det jag har lärt mig efter min bann är att jag inte ska köra så snabbt ändå om bilen går ganska snabbt alltså köra lagligt istället. ber om ursäkt att jag körde snabbt och råka köra in i folk.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka