Nekad glädjespridaren | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

187an

Medlem
Meddelanden
504
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199258563318/edit/info

Ditt Hex-ID: 11000014d6272f6

Vad är din discord tagg? 187an

Vem var det som bannade dig? vet inte tyvärr då det inte står men om jag får gissa så är det @Emilia eller @philip320

Bild på banmeddelande: va.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen valde att banna mig för att jag valde att gör ett dumt och hastigt beslut om att göra terrordåd som en medföljare när många andra gjorde det. Detta snabba och extremt dumma beslut som jag nu i 8 månader ångrat och tänka på hur stort misstag det var.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var helt enkelt att jag likt många andra på servern hade fått nog av fiveM och när någon i min likt mångas omkrets öppnade en "server" om man ens vill kalla det och då så gjorde extremt många terrordåd inklusive mig. vilket jag ångrar något enormt och lärt mig ifrån samt mognad upp sen den händelsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban. Det var ett väldigt snabbt,dumt och hastigt beslut som jag suttit och ångrat och grubblat över nu i 8månader

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som sagt har det gått en lång period nu sen jag RPade på unive men om jag får ana så är det kanske 12 bans på min tid sedan slutet av 2022

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat skita i att följa efter strömmen av spelare som gjorde det samt inte lyssnat på folk som uppmuntrade mig till det när jag väll tvekade på det. Jag ser nu i efterhand att jag bara inte borde gjort något och ba skitit i om folk gjorde det och inte följt efter dom

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig mycket av min ban. Jag förstår nu i efterhand att alla handlingar även de som verkar impulsiva har sina konsekvenser.Det var ett mycket hastigt beslut som jag gjorde utan att tänka på de långsiktiga effekterna och den långsiktiga verkan. Det är även nu i efterhand jag ser hur snabbt saker förändras när man inte alls är helt medveten om att konsekvenserna. Som sagt @philip320 @Emilia jag är medveten om det felaktiga beslut jag gjort som gett mig dessa konsekvenser och det är tyvärr inte något jag kan ta tillbaka men jag vill verkligen tro att jag hade kunnat visa en bättre och mer positiv sida av mig själv eftersom jag verkligen har reflekterat mycket och insett att det finns möjligheter och förändras och bli mer mogen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

philip ge mig bara en sista chans jag är inte lika dum som andra som bränner sina broar när de får en andra chans jag kommer ta vara på andra chansen philip och förbättra mig, varför skulle jag vilja bli unbannad så mycket för att börja RPa igen och göra något dumt. personligen tycker jag att det låter helt meningslöst vill verkligen komma tillbaka till RPn och bara ha kul

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka