Nekad Gizmozu | Chef-jobb ansökan (OLOF)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gizmozu

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mc butiken

Vad heter du IRL? Casper

Vad heter du på discord? Gizmozu/KoJävel#0448

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Cirka 1-2 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Vara en bra chef och anställa folk och hålla igång. Så det inte dör ut och folk kan köpa sina fina motorcyklar

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som bil försäljare på Marja-lisas och om systemen är samma så är det nog enkelt. att som chef vet jag att man ska ge ut roller i discord och man ger ut löner till dom anställda och sköter om så förtaget går plus och tar anställda

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer försöka vara inne så ofta jag kan så jag kan hjälp mina anställd och kolla hur dom jobbar och jobba själv. Och se till att anställa personer och kanske sätta upp dom till en högre rank.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja. Absolut det finns fortfarande mycket saker att gör på servern. att det skulle vara kul att vara chef på ett jobb man gillar.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej. Jag spelar bara på unive och jag har bara spelat på unive när jag har spelat fivem ni har så mycket grejer att göra. Så ni har så mycket grejer att göra så det blir aldrig tråkigt.

Har du läst våra Regler? Ja. jag har läst alla regler på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka