Nekad Gizmozu | Ban Överklagan [kattmat:)]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gizmozu

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199099553959/

Ditt Hex-ID: steam:110000143e828a7

Vad är din discord tagg? Gizmozukojavel

Vem var det som bannade dig? polishkurwa

Bild på banmeddelande: dadad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja, För jag inte rpade på skador, Förstår varför men min mic var mutade vet att det inte är en ursäkt men fan sorry, men pallad fan ej unmuta micen eller använda /me just då Det var mitt fel kinda

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i en båt sen så blev jag bannad. Men aa innan de så körde jag bil och så flippade jag min bil, och rpade inte skador

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Var jag som gjorde fel, Fast jag har förstått att jag gjorde fel och alltid måste rpa på skador, fast man e svin trött men vill gärna rpa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad förut men kommer fan inte ihåg för det varit så länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Absolut, Skulle bara rpat på skador fast ja va svin trött. Och använt /me

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Absolut lärt mig att jag måste använda /me och rpa på skador fast ja var svin trött.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka