Nekad Gizmozu | Ansökan till Servervakt [-SBstyle-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gizmozu

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? gizmozukojavel

Ange ditt födelsedatum 15 Oktober 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vaknar Sen går in på unive och är aktiv hela dagen typ till 02:00


Helger 10:00 till 03:00

Vardagar 08:00 till 01:00 Om jag inte ska göra något

Hur länge har du varit medlem på Unive? Crika 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) det går ej å klistra in men det är 6 totalt, de mesta är från när ja var ny till rp. Den senaste jag hade var 15 maj och innan de så var det 17 juli 2022 så jag blir ej bannad ofta.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Den har i uppgift att "städa" på servern det som inte staffs ser. Om det t.ex. är en som lallar på ett ställe där stafs inte är så ofta så kan en sv hjälpa till och banna den personen. V har också perms till att dv:a bilar, på så sätt så kan vi ta bort onödiga bilar som inte ska vara ute, bilar om har risk att förstöra rpn.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill ha mer ansvar, jag vill kunna hjälpa alla staffs så gott så möjligt, jag vet hur svårt det kan vara att va staff, skit mycket att göra då jag har vart mod och helper flertal gånger, just därför känner jag att det behövs mer servervakter som tar ansvar, och för jag känner att jag vill som sagt ha något å göra när ja ej är staff.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T.ex. att revva i olika scenarion där det inte ska förekomma revive. Eller att man bara åker runt å kickar folk för att man tycker de är kul. Det är absolut helt oacceptabelt. Eller att man t.ex. revvar sin kompis, han säger att "jag dog utan anledning, revivea mig" då gör man kanske det å det är helt fel, man ska ej revva då, man ska rpa så gott så möjligt tills det inte går mer.
Jag vet vad man får och inte får göra då jag som sagt varit mod tidigare å sv ansvarig.
 
Nekad, utveckla hela din ansökan. Välkommen att ansöka igen om 1 vecka.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top