Accepterad Gitt | Ban överklagan[Kermit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gitt

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Användarnamn: Gitt

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198159348278/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: gittgittgitt

Vad är din discord tagg? kenny #6879

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tror att det såg värre ut för dom än vad det gjorde för mig men för att vi ''krockade'' o jag körde ivägen sen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte ur parkeringen vid marja och då kör en snubbe in jag svänger vänster o han kör in i mig lite lätt, jag stannar o frågar ur bilen hur det gick o han säger bara vafan eller nåt i den stilen och sen kör han in i parkeringen så då fortsätter jag köra till en butik för jag behövde vatten asap o när jag kommer fram till butiken får jag bannen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jo det var väll rätt för man ska väll stanna när man krockar men för mig så var det en lätt krock

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för att jag snott tjänstefordon i gz o åkt tjänstefordon utan kläder o fail rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? antar att jag skulle hoppat ur bilen o snackat mer med han men jag fråga han hur det gick o han svara inte på det och sen körde han in på parkeringen och då åkte jag till butiken för jag höll på dö av törst

Har du lärt dig någonting efter din ban? nästa gång så ska jag se till så det gick bra med personen jag krocka med även fast han kör iväg

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka