Accepterad gitmalum | Medlem ansökning [Lil Pepe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

gitmalum

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198857538392/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ismail Zetterberg

Vad är ditt discord namn? GITMALUM#9284

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bizzan Shlajfen(1989-10-14/32år) och anlände med min bror Jogge Schlajfen, Efter att ha varit missnöjda med famillj så har de bestämt sig för att hitta en ny plats att starta sina nya liv. Deras far var en väldigt framgångsrik företagsman men som på senare tid gick i konkurs vilket ledde till bråk angående pengar i familljen, därav vill Bizzan och Jogge bygga sina egna liv. Bizzan är omtänksam emot de som visar honom samma respekt, han är målmedveten, kalkylerad och hans största svaghet är hans bror. Rollspelet mellan Bizzan och hans bror Jogge är en stor del av karaktären då de båda är OTROLIGT viktiga för varandra men samtidigt väldigt olika varann, med ett gemensamt mål som är pengar. Eftersom att båda är uppväxta i Östermalm så har pengar aldrig varit ett problem men i och med flytten hit så har de för första gången upplevt en ekonomisk kris. De skämms över sin bakgrund men kan ändå inte tänka sig att leva annorlunda. De vill bygga sin egna legacy. Karaktären är inte bestämt kriminell eller laglig. Jag tänker att personerna man möter och upplevelserna får styra vilklen riktning det går.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit ett fan av RP länge och vill nå en så hög nivå av RP som möjligt, jag hade missförstått en regel nu i början men vill lägga ner mer tid på servern och efter att jag överklagat och fått bättre förståelse så känner jag mig redo att lägga ner mer tid nu efter bannen på att bygga min karaktär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min karaktär är inte den typiska orten grabben, med en unik bakgrund och som kan bidra med mycket RP för många olika personer på servern både på lagens sida och tvärtom.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det är okej för karaktären att "förlora" ett scenario för att storyn/RP:n ska bli bättre.

Hur hittade du Unive? Olika youtube videor och streams på twitch

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Tillbaka