Accepterad Girlofdarkness92 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Girlofdarkness92

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198121676767/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anna

Vad är ditt discord namn? GirlOfDarkness92#6394

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 1992

Berätta om din karaktär. Maria Persson är uppvuxen i en liten lägenhet mitt i city och bodde med hennes mamma Gun-Britt till dess att hon var 30 år och ville ut i den riktiga världen. I sin ungdom var Maria mycket mobbad och detta ledde till att hon idag lider av lätt depression. Nu i vuxna år har Maria börjat stå på sig mer och tvekar inte att säga ifrån om hon tycker att någonting är fel. Maria är väldigt varmhjärtad och vill allihopa väl, hon är snäll mot de som är snälla mot henne. På sin fritid gillar hon att vara med vänner och att meka med bilar då hennes högsta dröm är att bli bilmekaniker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag är en tjej som anser att regler är till för att följas och respekteras samt att jag vill spela på en bra, stabil och professionell server. Det har jag sett i min kompis streams att ni har, sen har jag även tittat på YouTube videos där jag sett eran server och älskar att ni vill ha det på den seriösa RP nivån jag både vill ha och bibehålla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en härlig karaktär som är lite som mig själv och jag kan därigenom garantera hög RP nivå. Jag vill inte bara springa omkring utan jag vill faktiskt bidra med någonting och jobba och göra rätt för mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att göra så att bägge parter får ett roligt scenario där bägge vinner och inte bara en själv.

Hur hittade du Unive? Jag har ett par kompisar som spelar på servern och dom har sagt att ni är en bra server, samt så har jag sett på min kompis streams där han streamar från er ibland.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka