Nekad GipzyHH | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GipzyHH

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198865035284/

Ditt Hex-ID: 110000135edb014

Vad är din discord tagg? FuckingHH#0217

Vem var det som bannade dig? Void

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-12-16 233711.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar att det va för dem misstänkte vårat gäng för metagaming vilket inte stämmer, Vi hade dc gruppen för att diskutera om inköp osv vi använde oss knappast av den endast när någon va bannad eller inte hemma så satt vi och kommunicerade med varandra! Det va även några i gänget som satt dubbelanslutna genom internet och det hade o göra med att vi kommunicerade endast om inköp visa klipps och även skickade olika ped filer till varandra, vi använde även denna gruppen när vi spelade andra spel osv! Enkelt sagt så va det en grupp vi hade för att umgås utanför unive...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va redan bannad under tiden vårat gäng blev nerstängt samt jag åkte på permanent avstägning vilket jag förstår för det ser ut som majoriteten av gänget använder sig av metagaming... Jag va även bannad under denna tiden vi blev anklagade för detta här, och det va just därför just JAG satt i den gruppen och bilderna som staffsen har så ser man att jag sitter undeffad där för jag är redan bannad jag sitter o spela andra spel, det va även en del andra som satt undeffade där o det va antingen för att dem inte va i scenario eller så va dem inte ingame! Borde jag isakko och stickre har varit väldigt väldigt noga med att vi ska inte använda oss av gruppen för meta!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser det som en felaktig ban eftersom det inte användes för meta men ändå inte felaktig ban för att ni staffs har fått annan synvinkel på det hela och inte sett hela grejen och denna grupp har inte funnits länge alls! grupp vi använde oss av gruppen för kommunikation om framtida planer för gänget vill säga inköp och även andra grejer, vi skickade även olika filer till varandra där och umgicks i denna dc gruppen utanför unive och spelade andra spel! Vi hade enkelt sagt denna gruppen för kommunicera lättare! Om vi hade suttit undeffade i gäng vc när vi pratar om sådana grejer finns risken att ni staffs misstar oss för meta då, och därför valde vi att sitta i den gruppen och prata om grejer som inte tillhör unive!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en del tidigare bans men det är inte för jag är problemspelare, jag har då när jag var helt ny i staden så snackade jag kriminalitet på piren o därifrån har jag lärt mig att vara försiktig till vem o vart man frågar kriminella saker! Även en annan gång när jag va ny i staden för att jag cyklade med en död kropp som, då har jag lärt mig att det bästa man kan göra där är att ta andra fordon som är mer lämpliga om man ska ta någon t sjukhus så som bil... Även fearrp då jag krockade med bilen när jag blev jagad sedan fick blackscreen när jag "vaknade till igen" så stod det 3 st och riktade på mig då är jag så dum så jag väljer att hoppa ut och skjuta mot dem, och jag har lärt mig från den situationen att det bästa man kan göra är att bara lyssna vad dem säger och värna om sitt liv som om att det är verklighet! Jag fick även nyligen en inviduell metagaming ban för att jag inte hade hoppat in i gäng vc under scenario då jag precis kommit ingame och det är lätt att man glömmer det!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag personlig hade kunnat säga ifrån grabbarna i gruppen att det ser fel ut att han en grupp där vi skriver i samt snackar voicechat då det kan se fel ut eller att ni staffs kan missförstå hela situationen och vad gruppen användes till! Jag hade även kunnat ta det där med inköp osv och skicka klipps till grabbarna privat då det är högst olämpligt att använda sig av gruppen på fel sätt vilket är lätt att det händer då det är många som använder sig av den men väldigt sällan... Jag isakko och stickre hade även kunnat vara med noggranna med vilka vi tog in i gruppen och även säga till att det är inte rätt att vara dubbel anslutna...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte använda mig av grupper samt vara dubbelansluten genom internet, kommunicera mer ingame och även att inget liknande kommer hända om det skulle förekomma igen så har jag även lärt mig att ta det med staffs oavsett om det är nära vänner t mig det handlar om! Hade även kunnat tala om för staffs att vi har en grupp där vi kommunicera i för inköp osv så dem va medvetna om vad vi använde den till!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det o ber inte er göra det!

Nekad, Det var inte mycket engagemang i denna ban överklagan.
Anledning: många av er har redan erkänt om meta discorden. Så att ljuga i en ban överklagan är tydligt bevis varför du inte hör hemma på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka