Accepterad GipzyHH | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GipzyHH

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198865035284/

Ditt Hex-ID: 110000135edb014

Vad är din discord tagg? FuckingHH#0217

Vem var det som bannade dig? Yro

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-01-23 202240.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Yro valde att banna mig för att jag fearrpade, vilket jag förstår då på klippet jag hade så ser man att mot parten i scenariot hinner rikta lite lite före mig, men i den situationen är man stressad och man tänker att man vill överleva! Mot parten i scenario trodde jag hade avlidit av skottskadorna vilket jag inte hade så dem vänder sig och sedan ställer jag mig upp och börja skjuta...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner åkte på motorvägen när vi ser en bil som pittade oss osv, vi stanna och snacka med dem för att sedan hoppa ut och rikta mot dem, dem körde såklart därifrån och vi jagade efter. Lite längre fram på motorvägen stanna dem och sköt mot vår bil som kom flygande förbi i hög hastighet vi stannar lite framför och jag släpper ut mina grabbar hoppar in i bilen och kör tillbaka så vi är alltså uppdelade framför och bakom mot partern då, Jag skottar ner 2 av dem och sedan så springer jag fram för att skjuta den ena killen i huvudet 2 skott tänkte då såklart att han va död vilket han inte va konstigt nog... Väljer då att råna den andra killen som inte avlidit av skadorna och tar hans vapen, då han killen jag trodde hade dött springer fram skjuter mig men jag dör inte lever fortfarande! Dem säger då till mig att jag ska ta upp händerna om jag lever vilket jag inte lyssnade på för jag ligger ner och är skottskadad, dem slutar då rikta på mej och vänder därifrån och börja gå, då ställer jag mig upp och avlossar skott mot den ena killen och grejen är då att han hinner rikta på mej lite lite före vi snackar en halv sekunds skillnad! Jag skjuter dem båda sen tar mina grabbar till sjukan..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser det absolut inte som felaktig ban, då det är absolut en liten fearrp då mot parten i scenario hinner rikta på mig lite lite före vi snackar liksom milli sekunder!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en del tidigare bans men det är inte för jag är problemspelare, jag har då när jag var helt ny i staden så snackade jag kriminalitet på piren o därifrån har jag lärt mig att vara försiktig till vem o vart man frågar kriminella saker! Även en annan gång när jag va ny i staden för att jag cyklade med en död kropp som, då har jag lärt mig att det bästa man kan göra där är att ta andra fordon som är mer lämpliga om man ska ta någon t sjukhus så som bil... Även fearrp då jag krockade med bilen när jag blev jagad sedan fick blackscreen när jag "vaknade till igen" så stod det 3 st och riktade på mig då är jag så dum så jag väljer att hoppa ut och skjuta mot dem, och jag har lärt mig från den situationen att det bästa man kan göra är att bara lyssna vad dem säger och värna om sitt liv som om att det är verklighet! Jag fick även nyligen en inviduell metagaming ban för att jag inte hade hoppat in i gäng vc under scenario då jag precis kommit ingame och det är lätt att man glömmer det men jag har lärt mig från det att göra det direkt man ska gå ingame!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta upp händerna direkt istället för att skjuta han som ritkade mot mej då det hade blivit roligare scenario för båda parterna samt att, jag skulle inte brytt mig om vapnet jag hade på mig då man alltid ska spela för mot parterns vinst...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alltid spela för mot parterns vinst och att det kan även bli kul scenario oavsett om man blir kidnappad eller inte, och att alltid säkerhets ställa att jag har dödat mot parterna innan jag väljer att rikta mot den ena killen och råna honom

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag kräver ingenting.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka