Nekad GipzyHH | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GipzyHH

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198865035284/

Ditt Hex-ID: 110000135edb014

Vad är din discord tagg? FuckingHH#0217

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-09-17 155528.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har faktiskt ingen aning varför jag blev bannad men det stod för jag cyklade med en kropp vilket jag ser folk göra hela tiden och förstår inte hur det kan bryta mot någon regler villa bara hjälpa honom!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom precis in och stod och väntade på min kompis vid torget när jag ser en kille falla ner från byggnaden jag går fram till honom och pratar sedan märker jag han är död, jag ville ta honom till sjukhuset! Jag tog upp honom gick och hyrde en cykel sedan cyklade till sjukhuset med denna kroppen då, när jag kom fram så blev jag bannad för Cykla med en död kropp /sme

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde väl fel antar jag eftersom jag blev bannad, men förstår inte motivet riktigt till min avstängning, jag ser folk hela tiden cykla med döda kroppar och jag ville ju bara vara snäll och hjälpa honom jag vet ju att man inte ska lämna en kropp ute om man hittar en!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång tidigare bara för nån dag sedan för jag snackade kriminalitet på piren vilket jag anser att jag inte gjorde (jag frågade en kille om han va busig) men jag har lärt mig att vara mer försiktig vart jag pratar sånt och även till vem jag pratar!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lösa de på ett annat sätt exempelvis försöka fixa en bil, eller kanske ringa någon som kunde komma o hjälpa honom! Vill säga ambulans. Jag han nog även kunnat fråga om någon kunde köra oss till sjukhuset istället för att ta cykeln.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att tänka mig för innan jag ska ta någon till sjukhus med cykel och har lärt mig att man kanske ska försöka fixa ett annat fordon för att transportera någon till sjukhuset i första hand.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag kräver ingenting.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka