Nekad GipzyHH | Ban Överklagan [Melvinsoder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GipzyHH

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198865035284/

Ditt Hex-ID: 110000135edb014

Vad är din discord tagg? FuckingHH#0217

Vem var det som bannade dig? Melvinsoder

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-12-01 114105.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fick det förklarat för mig att det va grov powergaming eftersom en staff speccar runt han ser vår bil glider ner från ett berg och vi hoppar ut ganska snabbt när bilen stoppar, vi rpade med /me och även med munnen men han hade inget ljud på klippet så han det fanns inga bevis på att vi rpade med munnen!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några vänner har åkt runt hela hela natten och tagit område nu vid denna tiden börjar det komma in fler o fler folk, vi ser att våra områden börjar tas över av andra gäng, vi åker fram till en bil som nyss tagit över vårt område hoppar ut och riktar mot dem sedan kör dem iväg! Ett skottscenario händer, vi kör upp på en stig på berget sedan hade vi lite för hög hastighet och flög över en liten kant och sedan glider upp och ner från berget! Vi hade sånt adrenalin i kroppen så vi hoppar nästan ut direkt och springer fram o börja skjuta igen, det va ju antingen sitta kvar i bilen och bli skjuten eller hoppar ut o skjuta absolut man har ont i det läget men med adrenalinen i kroppen påverkar också mycket samt att vi rpade med rösten och även i /me

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser det som en felaktig ban eftersom att det finns inget ljud på klippet så det finns inte bevis på att vi rpar med rösten samt vi skriver i /me att vi har ont o även blöder, vi hoppade ut direkt vilket vi gjorde för att vi hade adrenalin i kroppen och det va det eller bli skjuten i princip...

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en del tidigare men endast 3 av dem är riktiga resten är felaktiga, vill säga nätmobbning har lärt mig att behandla alla lika bra, inte snacka kriminalitet på piren o även att inte cykla med döda kroppar ta ett annat fordon om det finns möjlighet.. En till som jag kom på nu är att jag också blivit bannad för fearrp då hände det att jag hoppade och sköt mot några som riktade mot mig och inser i efterhand att det va riktigt dumt...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sitta kvar i bilen en stund längre och rpa lite bättre samt kanske blivit avsvimmad och inte sprungit direkt ut ur bilen och påbörja skottscenariot direkt igen! Jag hade även kunnat köra försiktiga med tanke på att det va upp mot bergen..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att vara mer försiktig även rpa bättre även om det är en hetsig situation inte hoppa ut direkt och springa tillbaka till scenariot och fortsätta!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag ber er inte att läsa denna...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka