Nekad GipzyHH | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GipzyHH

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198865035284/

Ditt Hex-ID: 110000135edb014

Vad är din discord tagg? FuckingHH#0217

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-14 221215.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror jag blev bannad på grund av att jag valde att lämna unive på ett dåligt sätt o respektlöst vilket jag inser nu är fel, jag gjorde i princip terrordåd och gick och sköt en hel del utan någon rp bakgrund till det vilket jag förstår varför man bannar mig för!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag minns inte helt då det va x antal månader sedan men jag va uppe i sandy men några andra killar från servern som hade samma motiv som mig den dagen att skapa mycket kaos och skjuta så mycket som möjligt då vi ändå hade tanken på att lämna servern... Jag va iallafall vid sjukhuset i sandy och sköt mot en bil som körde förbi sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser det absolut inte som en felaktig ban då jag inser att jag har gjort fel och vet att det va dumt av mig att skapa kaos och förstöra bara för jag hade tanken att sluta spela på unive och vet verkligen hur mycket fel jag har gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en del tidigare bans men det är inte för jag är problemspelare, jag har då när jag var helt ny i servern så snackade jag kriminalitet på piren o därifrån har jag lärt mig att vara försiktig till vem o vart man frågar kriminella saker! Även en annan gång när jag va ny i staden för att jag cyklade med en död kropp som, då har jag lärt mig att det bästa man kan göra där är att ta andra fordon som är mer lämpliga om man ska ta någon t sjukhus så som bil... Även fearrp då jag krockade med bilen när jag blev jagad sedan fick blackscreen när jag "vaknade till igen" så stod det 3 st och riktade på mig då är jag så dum så jag väljer att hoppa ut och skjuta mot dem, och jag har lärt mig från den situationen att det bästa man kan göra är att bara lyssna vad dem säger och värna om sitt liv som om att det är verklighet och spela efter sunt för nuft! Jag fick även nyligen en inviduell metagaming ban för att jag inte hade hoppat in i gäng vc under scenario då jag precis kommit ingame och det är lätt att man glömmer det men jag har lärt mig från det att göra det direkt man ska gå ingame! Sen även att jag kör 300km/h och det har jag lärt mig att man ska tänka på hur man kör oavsett om det är prio eller inte. sen en annan gång blev jag bannad för jag spelade ljud i sjukan vilket inte va rätt få det va min ringsignal fast jag hade /streamermode så fattade inte att det ringde...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lämna servern och säga tack för mig på ett respektfullt sätt istället för att skapa problem och även för värra situationen för mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp jag har lärt mig att unive är den fetaste svenska talande rp servern och har störst spelarbas därför är det dumt att någonsin lämna den servern för att gå till en annan då ingen är lika fet som unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

jag menar det är ändå julafton bubblegum o 320 ni kan väl let it slide så att säga o ge mig en andra chans?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka