Inaktuell GipzyHH | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GipzyHH

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Ditt discordnamn: fuckinghh

Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2005

Varför ska just du bli staff? Jag känner en väldigt stor passion för att bli just helper då jag är mogen samt har tiden för det, vill kunna påverka hur rpn ser ut på servern och förbättra den så gott jag kan och även underlätta för mina medarbetare dem andra i staffteamet dsv. Jag vill kunna hålla koll på hur rpn på servern sköter sig och jag har större uppfattning om hela servern och även mer förståelse hur man rpar då jag har gjort det under en lång period, vill även vara med för att kunna stötta servern på bästa sätt genom att hålla koll och underlätta för dem andra staffsen!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker det är alldeles för mycket lallande bland spelare och ser även ett stort problem vid gänghus då det skjuts oprovocerat vid dem o även stora problem på sjukhuset där det är många som står och pressar sjukvårdarna sen bara springer därifrån efter dem fått vård för att skippa krycka eventuellt rullstol.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Kommer vara mycket aktiv specca konstant hålla koll på vissa personer som förekommer i vårat ban register och sedan ta hårda åtgärder mot de som begår regelbrott..

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Enligt mig ska en bra staff alltid ha en bra ton mot spelarna då man är ett ansiktet utåt, sen även aldrig vara partisk och alltid se från två olika perspektiv om det sker ett regelbrott. Agera på ett professionellt sätt innebär enkelt vara trevlig o ta rätt åtgärder!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer börja med Staff arbete alltså support ingame sedan ansvarsområden så mycket jag kan märker jag att det inte är så mycket som händer kanske det händer att man går in o rpar en liten stund sen fortsätter specca.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på unive lite mer en ett år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har tidigare erfarenheter som staff då jag varit det på x antal serverar innan.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

+rep borde bli staff han kommer va en bra staff och kommer även lösa grejerna väldigt bra och kommer lösa problem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka