Nekad GipzyHH | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GipzyHH

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? kian

Vad heter du på discord? Fuckinghh#0217

Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet består av jag spelar för det mesta men jag spelar även fotboll och är ute en hel del, jag spenderar 5-12 timmar framför datorn varje dag med tanke på att jag inte går i skolan längre! Jag gymmar också flera dagar i veckan när jag har tid...

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem sedan 14 september 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Förstår inte riktigt hur jag bifogar bilden, men jag har en del bans vill säga 7 st, varav 5 av dem är felaktiga där jag blivit unbannad direkt endast 2 av dem är godkända avstägningar (kan visa bild på mina bans privat till staffen som ser igenom ansökanen)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt har man uppgift att dva bilar exempelvis man ser en bil sönder mitt på gatan (ta åtgärder på den dva då exempelvis)... Som servervakt har man stora ansvar att hålla koll på små grejer som kanske inte dem högre staffsen kan eller har tid med, man har tillgång till revive sv banna folk! Ser man regelbrott tar då en servervakt åtgärder som /klick eller /svban. Ifall ett mycket allvarligt regelbrott utgörs så kan man klippa det och skicka in till en Staff som sedan tar över därifrån... Med andra ord är man en helt vanliga rpare som har ett ansvar att sköta mindre problem så sedan högre staffs kan ta större åtgärder om det är nödvändigt...

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag strävar efter en så bra som möjligt rp nivå och kommer göra allt för att bidra till det, jag som rpa vanligt ser fel o regelbrott som kanske inte staffs gör o då är det viktigt att jag kan ta klipp osv för att sedan vidare kontakta högre uppsatta som kan ta åtgärder på det. Jag vill också höja upplevelsen av rp för dem andra medlemmarna att exempelvis dva bilar som dem stör sig på och underlätta för staffs!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Till exempel om du är i ett skott scenario alla mina grabbar åker ner o jag ressar dem för att vinna scenariot då räknas det som korruption samt abuse... Man ska aldrig spela för att endast vinna scenariot för då blir det varken kul för dig som spelar för att vinna samt motparten...

Nekad, har ej varit medlem i 30 sammanhängande dagar. Du får ansöka igen 2023-12-09

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka