Dubbelpost GipzyHH | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GipzyHH

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Tas i pm

Vad heter du på discord? fuckinghh

Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag känner en väldigt stor passion för att bli just medlemskap ansvarig då jag är mogen samt har tiden för det, vill kunna påverka vilka som blir medlemmar samt vilka som inte blir och även kunna välkomna dem på bästa sätt! Jag vill kunna hålla koll på hur medlemmarna på servern sköter sig och jag har större uppfattning om hela servern och även mer förståelse hur man rpar, vill även vara med för att kunna stötta servern på bästa sätt genom att ta in rätt spelare som medlemmar!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som medlemskaps ansvarig då jag är en väldigt driven person, flexibel och har mycket tid att lägga ner som medlemskaps ansvarig då jag spenderar många timmar på unive om dagarna. Jag har även stora efarenheter hur allt fungerar inom medlemskap ansvarig då det har varit intressant under en längre tid för mig. Jag är även väldigt lättlärd och ser bara fram emot att lära mig nya saker!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker personligen att man alltid ska bemöta människor som man vill bli bemött själv, vill säga vara trevlig ha en god ton och vara väldigt öppen så att dem nya spelarna kan känna sig bekväma och att dem blir välkomnade bra. Man ska även se till så att alla nya spelare på servern får samma förutsättningar och alltid vara trevlig mot alla oavsett vem det är man snackar med.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle se till så att rätt personer blir medlemmar och inte vem som helst då det känns så just nu att folk får medlem alldeles för lätt, jag hade även sett till så att det inte är lall bland medlemmarna på servern och på dem offentliga platserna sköts det en snygg rp. Jag skulle se till så att dem som blir medlemmar skulle känna sig ärade att få den rollen då jag hade sett till så att inte vem som helst får den och dem som har den ska alltid utgå från unives standard och följa en hög rp nivå.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dem som blir medlemmar på unive ska såklart kunna reglerna vilket förväntas när man hoppar in i och ska ta sin intervju men också kunna följa rp nivån som vi har här på unive, dem ska vara mogna och kunna rätta sig efter andra personer!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag skulle vilja ha ansvar för att just ta in nya medlemmar samt att kunna ta bort folks medlemmar om dem inte kan ha en bra och hög rp nivå och följa standarden som finns här på unive, jag skulle vilja hjälpa till detta staff teamet för att underlätta för varandra så mycket som möjligt.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag har inte exakt timmar om dagen då det kan variera då jag jobbar lite, men jag har en bra aktivitet på servern och som det ser ut nu kommer jag kunna vara aktiv minst 4-8 timmar om dagen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope

Sätter din Medlemskap Ansvarig ansökan som dubbelpost eftersom du redan har en annan uppe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka