Nekad gipsyviking | Medlem ansökning [Luckeee.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

gipsyviking

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? iba

Vad är ditt discord namn? gipsyviking99

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 1994

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Peter Bratic 29

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bestämd, rättvis och lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Patrullerande polis för tillfället och planerna är att bli nån typ av chef inom branschen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Glädje, possitivitet och kärlek samt underhållning, då jag streamer. Kan rekommendera till andra sköna lirare där ute så servern växer ännu mer. Samt ett professionellt beteende.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du ska göra det roligt för båda parterna. Man ska inte alltid sträva efter vinst i dom olika scenario utan även anpassa så det blir roligt och gynsamt för motparten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? sunt förnuft, man får inte byta yrke från kriminell till polis. inte vara rasistisk. inte använda 3dje parts program.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag streamar och där med massa trafik som kommer gynna servern.
 
Tillbaka
Top