Accepterad ALTSWE | Medlem ansökning [Luckeee.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ALTSWE

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Strömstedt

Vad är ditt discord namn? altswe1

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 1997

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ålder: 21 år Namn: Klas Ohlsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, opportunistisk, charmig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Klas drömmer om att bli rik, men han vill inte slita ihjäl sig på ett 9–5-jobb. Hans långsiktiga plan är att starta en egen bilfirma eller kanske en nattklubb

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med dynamiskt och engagerande RP genom att skapa affärsmöjligheter, knyta kontakter mellan spelare och driva spännande intriger som gör världen mer levande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du inte bara fokuserar på din egen karaktärs framgång utan också på att göra spelet roligt och givande för den du spelar emot. Det handlar om att skapa en bra berättelse där båda parter får en chans att utvecklas, istället för att bara försöka vinna situationen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldrig brutit mot reglerna. Jag tycker att det är viktigt att följa dem eftersom de skapar en bra upplevelse för alla på servern.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Allt RP ska bygga på interaktion och dialog, inte bara actions. 2. Det är viktigt att respektera alla regler för att skapa en bra spelupplevelse. 3. Man ska alltid spela sin karaktär realistiskt och följa RP-logiken.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Hej, jag vill att du utvecklar frågan "Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär" Du har 24h på dig att utveckla innan din ansökan automatiskt nekas.

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Strömstedt

Vad är ditt discord namn? altswe1

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 1997

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär:
Ålder: 21 år
Bakgrund: Klas är född och uppvuxen i en mellanstor stad. Han kommer från en arbetarklassfamilj och har alltid varit en person som får saker att hända, oavsett om det är på lagliga eller olagliga sätt. Han gick aldrig riktigt klart gymnasiet, men han har alltid haft en fallenhet för att “lura folk” och tjäna pengar på kreativa sätt.
Klas hoppar från jobb till jobb och har svårt att hålla sig till något länge. Ibland jobbar han svart som mekaniker, ibland säljer han “importerade” varor från bakluckan på sin bil. Han har också kontakter inom den undre världen och gör småjobb för att tjäna extra pengar – men han är inte riktigt en fullfjädrad kriminell. Han ser sig själv mer som en entreprenör än en brottsling.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, opportunistisk, charmig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Klas drömmer om att bli rik, men han vill inte slita ihjäl sig på ett 9–5-jobb. Hans långsiktiga plan är att starta en egen bilfirma eller kanske en nattklubb – någonstans där han kan tvätta pengar och ha en laglig fasad.
Han vet att han behöver kapital för att ta sig dit, så han är öppen för olika sätt att tjäna pengar. Kanske genom en större kupp, kanske genom att gå in i en mer seriös affärsverksamhet. Han balanserar ständigt mellan att försöka hålla sig laglig och att ta de där snabba, riskabla genvägarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med dynamiskt och engagerande RP genom att skapa affärsmöjligheter, knyta kontakter mellan spelare och driva spännande intriger som gör världen mer levande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du inte bara fokuserar på din egen karaktärs framgång utan också på att göra spelet roligt och givande för den du spelar emot. Det handlar om att skapa en bra berättelse där båda parter får en chans att utvecklas, istället för att bara försöka vinna situationen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det?
Nej, jag har aldrig brutit mot reglerna. Jag tycker att det är viktigt att följa dem eftersom de skapar en bra upplevelse för alla på servern. Däremot har jag sett situationer där andra kanske missförstått reglerna, och jag har lärt mig att det är viktigt att alltid dubbelkolla och fråga om något känns oklart.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej jag spelar inte på en annan svensk rp server än unive.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Allt RP ska bygga på interaktion och dialog, inte bara actions. 2. Det är viktigt att respektera alla regler för att skapa en bra spelupplevelse. 3. Man ska alltid spela sin karaktär realistiskt och följa RP-logiken.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka