G
GIOO
Gäst
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja Lisa
Vad heter du IRL? Giovanni
Vad heter du på discord? Jxstn_G †#0861
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? Sen 5 mars 2023.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att göra marja Lisa mer aktiva, hitta fler anställda, göra marja Lisa till en trygg plats, vara snäll till mina kunder och kollegor, jag kommer också sälja många bilar och göra många uppdateringar för marja Lisa så vi blir bättre, jag kommer också samarbeta bra med mina kollegor och hjälpa dom när dom behöver, jag kommer att få folk vara respektfulla inom marja Lisa, svara på mina kolegors och kunders frågor och mycket mer!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på många olika bil firmor och jag har sålt många bilar. + att jag har varit chef innan
Hur ofta kommer du vara inne? 6-10 timmar + varje dag ( om jag inte e sjuk )
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja såklart
Vad heter du IRL? Giovanni
Vad heter du på discord? Jxstn_G †#0861
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? Sen 5 mars 2023.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att göra marja Lisa mer aktiva, hitta fler anställda, göra marja Lisa till en trygg plats, vara snäll till mina kunder och kollegor, jag kommer också sälja många bilar och göra många uppdateringar för marja Lisa så vi blir bättre, jag kommer också samarbeta bra med mina kollegor och hjälpa dom när dom behöver, jag kommer att få folk vara respektfulla inom marja Lisa, svara på mina kolegors och kunders frågor och mycket mer!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på många olika bil firmor och jag har sålt många bilar. + att jag har varit chef innan
Hur ofta kommer du vara inne? 6-10 timmar + varje dag ( om jag inte e sjuk )
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja såklart
Senast ändrat av en moderation: