Nekad Giovanni | Ansökan till Servervakt (eliasc123)

• Trådskapare Trådskapare GIOO
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

G

GIOO

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Giovanni

Vad heter du på discord? Jxstn_G †#0861

Ange ditt födelsedatum 27 December 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är att jag vaknar, sedan går jag till skolan, när jag kommer hem så är jag lite med familjen sen kör jag unive. Jag kör också fotboll och har kört Basket!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 5 march 2023. ( 1 månad )

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1041367371723571241/1090015820589039656/IMG_3160.jpg ( och 1 till för slår vän med base boll trä ) Screenshot ville it funka så kunde inte få med den.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts upgift är att visa andra hur man ska rp:a, se till att det finns bra rp i servern, vakta servern, utge kicks till folk som begår regelbrott, server vakts ska också se till att det inte finns lallare på servern osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill att det ska finnas bra RP miljö i unive, jag gillar att kunna hjälpa servers, och hur jag kan hjälpa är eftersom jag kan se till att det finns bra rp och utge kicks till reglebrottare, jag vill också kunna hjälpa folk mer genom att svara på frågor osv. Också göra unive till den bästa RP servern i världen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ubuse/Korruption är t.ex om man kickar någon för ingen anledning eller om man är i ett skott scenario och man dör så ressar man från ingenstans.

Tillbaka