Accepterad Gioo_bogoto | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1GIOO

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199302767316/

Ditt Hex-ID: 1127251044796203049

Vad är din discord tagg? 1gioo

Vem var det som bannade dig? Limpis/320 osäker men nån av dom!

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-15 170743.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Limpis valde då att perma banna mig eftersom jag tpade en bil som satt i väggen som jag då trodde att jag skulle få tpa eftersom det va bugg men sedan förstår jag till 110% varför limpis valde att banna mig, sedan så banna han mig för ooc eftersom jag sa slot 1 in game och jag ville bara hjälpa min vän för han vet inte hur man läser ooc och ville hjälpa han sedan så var det inga runt om men förstår att man aldrig ska säga ooc ord oavsett vad, Sedan blev jag bannad för revv och jag revvade ju på en bugg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i ett support ärende och höll på banna någon sedan blir jag taggad av limpis och alla mina roller är borta!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban var rätt eftersom jag borde inte låtit mig själv använda mig utav min helper roll och jag själv vill inte att ni godkänner mig som staff eftersom jag har gjort fel och mina konsvensker ska tas!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom utav mina tidigare bans då jag brukar alltid tänka extra noga HELA Tiden när jag rpar och tänker detta kan jag inte göra och detta kan jag göra så alltid tänker jag 2x innan gör något!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde bara väntat och respawnat på buggen, jag kunde bara hoppat ut ur bilen och tagit ut en ny och inte sagt ooc utan försöka kontakta han på discord eller något och säga till han!

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100% jag har lärt mig!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100%

övrigt: Jag har också gjort mycket gott till servern har fått bort problem spelare men såklart har det inget med saken men ifall ni kan ta det i åtanke så hade det varit perfekt och hade jag vetat att jag inte fick göra som gjorde hade det aldrig hänt och inget liknande kommer någonsin hända!

Senast ändrad:
Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka