Dubbelpost Gini | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gini

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nilo

Vad är ditt discord namn? perfectginger

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Bengt växte upp i en medelstor stad där han hade en stabil och kärleksfull familj. Hans föräldrar båda yrkesverksamma lärde honom vikten av ansvar, hängivenhet och att följa sina drömmar. Under skolåren utvecklade Bengt en stark intellektuell nyfikenhet och visade särskilt intresse för rättvisa och samhällsfrågor. Efter gymnasiet gick han med framgång i polisutbildning för att bli Polis Bengt har alltid drömt och bli polis nu är han 28år och ska ta sitt steg för att bli polis och hjälpa allmänheten. han har alltid viljat bli polis. nu när han ska bli polis så ska han uppfylla sin föräldrars mål som Bengt skulle nå som han har lovat att han skulle bli Polis och bli hög rank och försöka stoppa Bloods som en gång skött mot hans familj. Bengt är en väldigt omtänksam person som har haft A i alla sina betyg han har inte varit busig eller nåt han har alltid varit fokuserad för att han ska kunna bli Polis och hjälpa den allmänna ordningen. Nu när väll Bengt kommer bli Polis så ska han försöka sitt bästa med sitt jobb så han kan få hög rang och försöka få en bra stabil kår så att staden ska känna sig trygga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och seriös rp och att ge andra roliga minnen och roliga scenarion samt skapa scenarion som blir intressanta för alla spelare. Jag kan göra bra rp för jag har erfarenhet inom rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för allas vinst i scenarion innebär att alla ska känna att de har vunnit på ett eller annat vis och känna sig nöjda att de har varit med i scenariot. Då menar jag att RPn inte endast ska vara rolig för mig utan för alla som deltar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, vi kan börja med Suntförnuft den viktigaste reglen, den innebär att man ska ha logiskt tänkande när man rpar tänka som om de vore irl-in real life. rdm de står då för random death match och innebär att man dödar någon utan bakomligande senario eller utan en anledning. NLR att man inte minns det som hänt precis innan man dör.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Tillbaka