Accepterad Gini | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gini

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199627789278/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b802ea4

Vad är din discord tagg? perfectginger

Vem var det som bannade dig? maze4k

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-06 205822.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag av misstag skulle hoppa in i passagera sätet med råkade hoppa in i förarsätet och köra när jag skulle hoppa in och käka min mat och dricksa så klickade jag av misstag "W" så att bilen fördes framåt och då så kör jag på en person som polisen hade stannat för jag var med och kollade polisen arbete med Ragnar Gustavsson som då var polisen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ragnar Gustavsson en Aspirant var ute och kollade läget i staden när Ragnar då stannar en så hoppar han ut och jag kollar hur polisens jobb fungerar och då så vill jag hoppa in i passagerarsätet för att käka lite och dricka så råkar jag sätta mig i förarsätet så jag skulle sätta mig och då av mistag klickar jag w och kör på den stoppade clienten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va väll lite båda jag råkade av mistag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, de har väll varit mest lall tror jag, för 2 år sen gick jag och mina vänner in på fivem för vi visste inte riktigt vad de inneböd så vi chillade och gick in tog ens bil körde på folk fick en ban, väntade dessa 30 minuter gick in igen osv, sen har jag ju också gjort andra regelbrott där jag har kunnat rpa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kolla en extra gång

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka