Accepterad Gini | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gini

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199226957476/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b802ea4

Vad är din discord tagg? perfectginger

Vem var det som bannade dig? Morre

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-25 180727.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Detta va bra tag sen så jag kommer inte ihåg så mycket men jag tror de bannade mig för jag gjorde flera regelbrott med flit. Ni bannade nog mig för jag rdmade folk samt c-loggade 2 gånger tror jag nått sånt sen var de några som tog mig i en bil i th då så ville dom att jag skulle gå ner på alla 4 och massa grejer då så gick jag upp och fearrpade och sköt ner dom sedan så hade jag inte en krimroll.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på servern sköt massa folk, jag gick in fear rpade och rdmade alla jag såg, sedan efter c-loggade jag, Jag gick in utan krim på servern. Precis innan jag blev bannad så var de några som bad mig kalla dom pappa, hund osv kommer inte riktigt ihåg de va flera månader sen, men ialla fall då så gick jag ut i th tror jag och sköt ner dom som tog mig som gisslan. Jag förstår att dom ville göra ett roligt scenario för jag sköt deras kompis så de va verkligen fel av mig. Vad jag istället hade kunnat göra är att exempelvis tänkt efter och blivit nått yrke kanske hade jag kunnat be en staff ta mina vapen så dom inte kom till nytta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, de har väll varit mest lall tror jag, för 2 år sen gick jag och mina vänner in på fivem för vi visste inte riktigt vad de inneböd så vi chillade och gick in tog ens bil körde på folk fick en ban, väntade dessa 30 minuter gick in igen osv, sen har jag ju också gjort andra regelbrott där jag har kunnat rpa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hade kunnat säga till staffs att ta mina vapen så dom inte hade gjort nån nytta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag kommer läsa reglerna en extra gång och tänka igenom om jag ska vara kriminell eller om jag ska vara meckaniker, eller nått annat intressant

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag förstörde för mig själv när mina kompisar är här och jag vill spela här ångrar mig så ljupt. Jag vill bara komma in och känna unive efter denna tid jag har varit bannd

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka