Nekad Gini | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gini

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199226957476/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b802ea4

Vad är din discord tagg? jonskisuIntew

Vem var det som bannade dig? Morre

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-18 143123.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Innan jag börjar berätta om det här vill jag säga att jag har återställt min dator om ni undrar varför jag har nytt konto på forumet :) Jag tror de bannade mig för att jag gick in med tjänstevapen på servern och allmänt lallade, detta var några månader sen så kommer inte ihåg så klart i huvudet men har ändå en bild. Jag gick in och sköt random folk utan krim jag blev nerskjuten flertals gånger och då har jag c-loggat, dom har också tagit mig som gissla då har jag fearrpat ganska grovt. Jag har rdmat massa folk och därefter c-loggat ganska snabbt. Samt jag har gjort saker man inte bör göra, riktigt orealistiskt! Skulle blivit glad om ni gav mig en till chans på servern. Jag kommer läsa reglerna en extra gång om ni får nya och sånt igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på servern sköt massa folk med tjänstevapen som jag tog när jag var polis jag gick in fear rpade och rdmade alla jag såg, sedan efter c-loggade jag, Jag gick in utan krim på servern, så jag får skylla mig själv

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va jag som gjorde fel, skulle aldrig ens tänkt tanken att gå in och göra nått sånt fruktansvärt för servern ber om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De va för 1,5 - 2,5 år sen då jag va inne på er server och visste inte va rp var för nått

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte göra regelbrott med flit

Har du lärt dig någonting efter din ban? ag har lärt mig en del att de inte är värt o gå in o göra regel brott med flit.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka