Nekad Gilbert ört | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gilbert ört

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Limmeee#0844

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2007

Berätta om din karaktär. Gilbert Ört är en 59-årig man som föddes i Tyskland år 1965. Hans föräldrar jobbade på en korvfabrik där, och Gilbert älskade korvar från unga år. Han lekte med smaker och kryddor redan när han var barn. När Gilbert var 19 år gammal bestämde han sig för att prova något nytt och flyttade till Sverige.

I Stockholm startade Gilbert sin egen lilla korvbutik, där han sålde sina egna handgjorda korvar. Affären växte långsamt men säkert. Men tyvärr har Gilbert stött på stora problem i sin korvbutik och har varit tvungen att stänga den. Nu planerar han att flytta till en ny stad som heter Unive och vill börja jobba som ordningsvakt.

Gilberts största intressen inkluderar korvar, fett, badminton, och färgen gul. Hans tidigare hus var nämligen gult, och all inredning matchade den färgen. Trots motgångarna ser Gilbert fram emot nya äventyr i Unive och hoppas att hans intressen och erfarenheter kommer vara till nytta i sitt nya jobb som ordningsvakt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket humoristisk rp eftersom jag själv är väldigt rolig och gillar att producera RP som folk kan skratta åt och så folk kan få ett leende på läpparna. Jag kan också alltid Rpa seriöst om tillfället kräver det. Jag är en rpare som ej gillar att rpa kriminella. Med andra ord så gillar jag mer den sociala Rpn i den lagliga delen av servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte enbart fokusera på sin egen vinst i ett scenario. Det är viktigt att bygga rolig rpa så båda som kör har det kul. Så svaret är att man ska spela för scenariot så båda har det kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes jag har läst igenom alla regler och förstått dom. t.ex RDM som innebär att man dödar någon utan en bakre anledning vilket ej är okej. Metagaming, innebär att man använder sig av information från irl ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidigare Rpat på en gmod server då jag var en aktiv rpa spelare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Allting om mig står där uppe förutom att jag är en väldigt aktiv person vid datorn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka