Nekad gigwr | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gigwr

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? John Jones

Vad är ditt discord namn? Gigwr

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2005

Berätta om din karaktär. john växte upp i den lilla staden Falun i Dalarna, Sverige. Han kommer från en familj med starka traditioner inom hantverk och musik. Hans far är snickare och hans mor är musiklärare, vilket gav john en blandning av praktiska färdigheter och konstnärlig känsla redan från ung ålder. Han spenderade sina somrar med att hjälpa sin far i verkstaden och sina kvällar med att spela gitarr och sjunga tillsammans med sin mor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en karaktär som är mångsidig och kan passa in i flera olika scenarier, från hantverk och konst till historieforskning och äventyr. John kan vara en brobyggare mellan olika grupper och karaktärer, tack vare sin empatiska natur och sina medlande färdigheter. Genom att spela en karaktär med djup och mångfacetterade intressen kan jag bidra till en rik och varierad berättelse i serverns rollspel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man i ett rollspelsscenario inte enbart fokuserar på att vinna eller att ens egen karaktär ska ha framgång, utan att man också bidrar till att skapa en intressant och engagerande berättelse för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har tidigare erfarenhet inom rollspel. Jag har deltagit i både bordsspel som Dungeons & Dragons och digitala rollspel i olika forum och på olika servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror jag fick ut det mesta

Nekad.
Anledning:
Utveckla dina svar.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka