Nekad GIGGS | Ban överklagan [Brill Olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.JZ

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/TjaHasse/

Ditt Hex-ID: 11000011cf728a1

Vad är din discord tagg? GIGGS#6666

Vem var det som bannade dig? Akam_p

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag slog ner en kille på torget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en kille snodde en killes bil jag följer efter han sen så stannar han drar ut mig slor ner mig och snor mina saker sen går jag till han och slår han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte felaktig det var jag som blev arg. Oops!! ni behöver inte unbanna mig om ni vill om ni inte vill un banna mig kan ni iallafall göra min bann lite kortare för 20 dagar tycker jag är överdrivet

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första va när jag var ny till servern och då hade jag inte läst server reglerna så jag snodde en bil i greenzone och sen så läste jag reglerna.
Sen så var det en gång jag körde snabbt i bilen framför polisen men såg inte den så körde jag iväg sen så krasade jag så fortsatte jag köra. Jag lärde mig att lyssna på reglerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja ignorerat han och inte slogt han

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att om någon gör fel mot mig behöver inte jag göra något fel tillbaka

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka