Nekad Gigglemn | Medlem ansökning [Zelfz1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gigglemn

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? gigglemn

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktärs nämn är josef baldur. När josef var 12 år så dog hans mamma och pappa i en bilolycka sen dess har han bott hos sin farbror i stockholm, Josef är vart väldigt deprimerad i den tiden men nu när han är 19 så har blivit interserrad i bilfirman, Hans farbror jobbar på en bilfirma och när josef var ung fick han gå med till jobbet ibland. Josef har alltid tyckt att det är kul och intressant för han får see hur man pratar och argumenterar med folk sen dess har josef alltid varit intresserad i bilar och har lärt sig väldigt mycket om dom han har också praoat hos sin farbrors bilfirma. Han går just nu i fordon univeritet och hoppas att få jobba i bilfirman han har ju studerat nu i 2 år och har lärt sig massa om bilar och är en väldigt social person som älskar träffa nya personer och bli vänner. Om detta går snätt har han redan planerat att jobba hos secruitas eftersom han är väldigt stark och har gått i polis skola förut. Han är just nu arbetslös och bor och har ingen flickvän eller nått han är också pank men han är säker att han kommer få jobb tillslut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå och jag är väldigt seriös när det kommer till rp. Jag kommer också göra roliga sitvauioner och är väldigt mogen. Jag är också en social person som älskar att lära känna nya folk och hoppas att träffa massa nya vänner och göra roliga scenarion detta tror jag komma hjälpa folk har roligt på servern. Jag är också väldigt aktiv och kommer bidra med bra och seriös rp och kommer inte lalla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska köra för att vinna ibland ska man ge upp så den andra kan vinna också. Det gör sitvationen mycket roligare och bättre. Som t.e.x om man är i en shootout och håller på att emote abusar eller göra andra saker för att vinna man ska köra seriöst så det blir rättvisst för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ooc är när man pratar om saker som har hänt irl in game till exempel. rdm random deatch match det är till exempel om du bara står vid torget och en grabb kommer och skjuter dig för ingen anledning. vdm random vehicle deatchmatch det är när nån kör över dig utan nån anledning. Fear rp är när du inte värnar för ditt liv. bug abuse.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat i många rp servers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Endast en ansökan per 24h. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka