Nekad gigg_o123 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gigg_o123

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? Tokii

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2010

Berätta om din karaktär. jag heter abdi mohamed och jag kommer ifrån sverige men jag flyttade till stockholm sen där ifrån har det varit svårt för mig och min bror för vår pappa dog och då blev min mamma hon blev deprimerad sen dess har blivit lite bättre men jag har det fortfarande svårt och just nu tänker jag söka till polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska göra det så kul som möjligt och ska göra det så kul får båda i scenarion och att va snäll mot alla i staden

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag spelar inte för jag själv ska vinna jag spelar för att den andra också den andra ska vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag kan inte bara gå och slå nån utan anledning och inte använda ett fordon som ett vapen man ska inte stänga av mitt i ett scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har inte så mycket erfaren heter men jag ska göra mitt bästa för att rpa så bra som möjligt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag är nöjd

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning och vänta 1 vecka efter godkänd ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka