Accepterad gigg_o123 | Medlem ansökning [EZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gigg_o123

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? z.en.zo

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: adam karl 2000-08-08

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll omtänksamm rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han kommer från svergie och uppväxt i rosengård och där gick jag i skolan och är uppväxt i ett tuff miljö me vänner och både famlij för han hade skilda föreldarar. så dom bråkade väldigt mycket och det gjorde han skol gång och därför så har han växt upp i en väldigt tuff uppväxt. så man kan säga att han är uppväxt i misär vilket som gör han sen när han växer upp runt 13-14 så hänge han me vänner i centrum. och där så träffade han älder killar som drog in han i kriminelteten och nu 17år så är han fortfarande kriminel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra me roliga scenarios och göra dom roliga för båda spelarna för att det ska bli en bra rp upplevelse. samt så kan jag jobba och få folk att gilla unive staden mer genom att göra deras dag typ att säga nått roligt så att dom tycker att det är roligt att komma till unive staden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag inte bara ska vinna varje scenario tex, om jag gör ett bankrån så ska jag inte alltid klara mig att komma där ifrån ibland så ska dom också kunna gripa dig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? asså jag har varit krim inann tex, e-cop shoot on sight men jag har fått skit för d och har slutat med det.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergamin- att man ska rp på skador att man inte ska köra in i en vägg i 300km och inte säga aj eller svimma. fearrp- att man ska va rädd om man får ett vapen riktat mot dig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att som ni såg att jag berättade lite högre upp i ansökan. att ni frågade om jag har gjort några regelbrott på unive d var länge sen och gör inte sånna saker jag har blivit än bättre rpare.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka