Nekad gigg_o123 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gigg_o123

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? vin.u.s

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. . Min karaktär heter adam montana. adam föddes i Irak med sina 2 bröder och en mamma och pappa. När adam blev 2 så var hans pappa tvungen att jobba i militären för att skydda både sitt land och hans familj. Tyvärr så dog hans pappa under ett krig och däremot så fick han en dålig uppväxt. Bara när han var 13 så flyttade han till Sverige. Han kunde inte prata svenska och det gick inte så bra i skolan. Han hade för mycket frånvaro och dom sämsta betygen i hela skolan. Hans familj hade inga alls pengar så adam bestämde sig för att göra en grej, och det var att sälja knark. Han sålde knark till vuxna i sitt område. Han tyckte själv alls att det inte han gjorde var bra men det var de ända han kunde göra för att tjäna pengar för att sedan ge det till hans mamma. Under tiden adam sålde knark så började han sig lära svenska. Efter ett par år så bestämde adam sig för att ta ett flyg och flytta till en stad som kallas för Unive. I staden Unive så ville adam jobba som en krimminel person på grund av att han har gjort sånt här länge och han vill forsätta. Han saknade såklart hela sin familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med kreativa karaktärer och spännande berättelser som berikar RP-upplevelsen. Min förmåga att anpassa mig till olika roller och situationer gör att jag kan bidra till att hålla spelet levande och engagerande för alla deltagare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte alltid ska kunna vinna för då blir det ju bara kul för dig och inte den andra. så man får ta att du ska också kunna förlora. ,tex säg att du ska göra ett bankrån och så vinner du det första gången och den andra och sen då får du ju ta att du också sen kanske blir tagen till slut annars så blir det ju inte kul för polisen i varje secnarios.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? meta för det innebär att du inte får ta införmatjon från dc eller streams tiktok suntförnuft innebär att du ska tänka som att du irl asså du kan ju inte skjuta på och ett torg eller att du ska ha mask och hanskar när du håller vapen nlr att om du dör så får du inte komma ihåg nått av det som precics hände om du dog eller svälte till döds du får inte komma ihåg social rp att du kanske inte bara ska kniv hugga nån efter ett stort bråk eller skjuta dom du får försöka snacka med dom se vad dom har att säga

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på mogna servers som smg vation och så var jag polis på mitt förra dc här men den försvan jag har mycket erfaren heter jag har spelat på nolife också så jag har spelat runt ett år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kan rp jag är inte en problem spelar jag vet hur man rp jag har spelat på många mogna servers innan

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka