gigg_o123
Icke Medlem
- Meddelanden
- 47
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: okej asså det är inte en sånn som ni tror bann men jag ber er kolla varför jag är bannad från dc jag tror att det var när min kompis satt och spelade på min dator och så fick han notikikasjon från dc och då öpnnade han den och så ståd det serven är uppe och han skrev ingen bryr sig och då fick jag bann från dc om det var det så ber jag banna mig inte för det jag vill jätte mycket spela på denna serven men om det inte var det så snälla ge mig en till chans ändån
Ditt Hex-ID: wwda
Vad är din discord tagg? vin.u.s
Vem var det som bannade dig? jag vet it
Var är du bannad? Discord servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? wdad
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. dawda
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. dwadaw
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aawd
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? dawdaw
Har du lärt dig någonting efter din ban? wada
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? awdda
Ditt Hex-ID: wwda
Vad är din discord tagg? vin.u.s
Vem var det som bannade dig? jag vet it
Var är du bannad? Discord servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? wdad
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. dawda
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. dwadaw
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aawd
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? dawdaw
Har du lärt dig någonting efter din ban? wada
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? awdda