Nekad gigg_o123 | Ansökan till Servervakt [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gigg_o123

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad heter du på discord? z.en.zo

Vad är ditt Hex:ID steam:110000137157d10

Ange ditt födelsedatum 10 Juni 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. jag börjar med att vakna äta frulle chilla lite sen vid 11:00 12:00 brukar jag sätta mig vid datorn och spela sen äter jag vid 13:00 och det är olika men jag går ut med mina vänner senare på dagen och sen kommer jag hem och spelar och snackar med vänner

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1månad men har spelat här första gången i januari men hade it medlem

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan inte kopiera in en bild vet inte varför men jag kan skicka en bild i pm och så kan jag skriva jag har varit bannad 5 gånger detta året

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. man kan kalla dom mini staffs då dom gör om det är en lallare på sjukan och inte en staff är där då kan en servervakt klippa det och svbanna han eller kicka han det är olika för hur grovt lallaren gjorde men man kan säga att dom är ett extra skytt mot serven då det brukar vara på den flesta serversen så har dom mindre staffs är servervakter och därför så hjälper dom till som en extra staff för oftast är inte dom lika mågna staffs som det är servervakter.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag har spelat på en server som hette vation och där var jag servervakt och jag tyckte att det var kul och jag vill hjälpa till mot folk som lallar för vi vill inte ha lallare och jag tycker att det är kul för själv så har jag inte mycket att göra om dagarna och de syselsätter mig så jag har något att göra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är om din vän jobbar på meko och ger dig gratis lagning istället för att du ska behöva, betala och om du eller någon du känner jobbar på polis stationen så innebär det att dom ger dig mindre straff för att du känner dom men det kan vara samma med staffs det kan vara att en staff känner en kille och bannar han mindre för det abuse är när du kickar någon för det minsta lilla i ett senariocs för att du kanske inte vill förlora ditt vapen osv eller att man säger ja men du kan inte göra nått jag har mer makt än dig eftersom att dom då är en servervakt vilket som inte är tillåtet.

Nekad.

Anledning: Du har blivit bannad senaste 30 dagarna. (2024-06-19)

Du får ansöka igen 2024-07-19.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka